Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در آیین بزرگداشت پانزدهمین سالگرد افتتاح شبکه استانی بوشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه رسانه اظهار داشت: رسانه ها نقش مهمی در جامعه امروز دارند و تاثیر رسانه در زمینه‌های مختلف غیر قابل انکار است.

وی رسانه ملی را یک دانشگاه به گستره ایران اسلامی برشمرد و افزود: نقش صدا و سیما در کنار آموزش و پرورش در گسترش فرهنگ و اخلاق و ارزش‌ها بسیار مهم و تاثیرگذار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: صدا و سیما در حوزه برون مرزی نیز در انتقال فرهنگ دینی و مذهبی نقشی اساسی و مهم دارد.

گراوند با بیان اینکه اکنون در شرایط بسیار حساسی قرار داریم تصریح کرد: دشمنان به دنبال کمرنگ کردن امید در جامعه هستند که نقش صدا و سیما در امیدآفرینی در جامعه تعیین کننده و مهم است.

وی یادآور شد: دشمنان در جنگ رسانه‌ای، با جدیت وارد شده و در حوزه های مختلف بدنبال، ناامید کردن مردم و ایجاد بحران هستند که رسانه ها بویژه رسانه ملی باید با هوشیاری در این عرصه ورود کند و اجازه خودنمایی به دشمن ندهد.

استاندار بوشهر گفت: در حوزه جنگ اقتصادی که توسط دشمن طراحی شده، رسانه ها باید دقیق رصد کرده و مقابله کنند تا دشمنان نتوانند به اهداف خود برسند.

گراوند تاکید کرد: صدا و سیما در بحث جنگ اقتصادی که توسط دشمنان طراحی شده، باید امیدآفرینی را در دستور کار قرار دهد زیرا دشمنان دنبال این هستند که امید را از ملت بگیرند که هیچگاه موفق نمی شوند.

وی بیان کرد: ملت بیدار است و هزینه های سنگینی برای استقرار نظام و تثبیت نظام جمهوری اسلامی پرداخته و بدون تردید اجازه خودنمایی به بدخواهان و دشمنان نمی دهیم و به فضل الهی با قدرت و اقتدار ادامه خواهیم داد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی و مدیران باید وظایف خود را به درستی انجام دهند تا این مقطع را پشت سر بگذارند.

در این آیین از خانواده شهدای صدا و سیمای مرکز بوشهر تجلیل شد.

کد خبر 4419737

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری بوشهر بوشهر بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان هفته دفاع مقدس مشهد شیراز شهرکرد حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح اربعین حسینی دفاع مقدس جنگ تحمیلی یاسوج خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۷۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر

ایسنا/بوشهر ۱۹ شبکه رسانه  بین‌المللی در گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در بوشهر حضور خواهند داشت.

اسماعیل سجادی‌منش مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر افزود: رسانه‌های مهم  کشورهای ترکیه، افغانستان، روسیه، ایتالیا، لبنان، چین، عراق، امارات متحده عربی، قطر،انگلیس و آمریکا در آیین بزرگداشت روز ملی خلیج‌فارس در روز یکشنبه و دوشنبه هفته جاری در بوشهر حضور خواهند داشت.
وی همچنین از حضور مدیران فرهنگی، نویسندگان و شاعران مطرح ایرانی و مدیران شبکه‌ها و خبرگزاری  داخلی و نیز چهره‌های رسانه‌ای و فرهنگی کشور از جمله العالم، پرس‌تی وی، خبرگزاری‌های ایسنا، مهر، دانشجو در این برنامه‌ها خبرداد.
وی اضافه کرد: روز یکشنبه بازدید از مکان‌های رویدادهای تاریخ مقاومت از کنسولگری سابق انگلیس در بوشهر آغاز و سپس عمارت امیریه، مجلسی ومسجدآل عصفور، قبرژنرال انگلیسی، گورستان انگلیسی‌ها در بوشهر، ساحل ریشهر(محل نبرداحمد خان تنگستانی با انگلیسی‌ها) و همچنین موزه ملی خلیج‌فارس (دوره عیلامیان پیش از اسلام در بوشهر) خاتمه پیدا می‌کند.
مدیرکل میراث فرهنگی استان بوشهر، برنامه روز دوشنبه را شامل حضور در عرشه شناور نظامی با حضور معاون رئیس جمهور، دو تن از وزیران و دو نفر از وزارت امورخارجه عنوان کرد.
وی تصریح کرد: برنامه‌های دیگر  شامل شرح دفاع مقدس در خلیج‌فارس، نقش مقاومت شهید نادرمهدوی، تاریخ مقاومت و موزه تاریخ اسلام  در این دو روزه توسط چهره‌های مطرح کشور اجرا می‌شود.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی دشمنان را مستهلک کرده است
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند
  • پخش «در مرز غبار آلود» از سیما/ روایتی متفاوت از نادر طالب‌زاده
  • پیگیری‌های شورای شهر موجب امیدآفرینی برای مردم شده است
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • حضور ۱۹ شبکه خارجی در آیین روز خلیج‌فارس در بوشهر
  • موضوع حجاب و عفاف از برنامه های دشمنان و مقابله جبهه کفر برابر حق
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است