Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان- محمد عباسی گفت: گروه‌های آسیب‌پذیر ازجمله کودکان زیر ۶ سال، بیماران قلبی کلیوی، تنفسی و افراد بالای ۶۵ سال در برابر ویروس آنفولانزا واکسینه می‌شوند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان،  محمد عباسی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: کودکان زیر ۶ سال، بیماران قلبی کلیوی، تنفسی و افراد بالای ۶۵ سال در گیلان در برابر ویروس آنفولانزا واکسینه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عباسی ، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت و درمان واکسن‌های آنفولانزا برای تزریق گروه‌های آسیب پذیر به استان تحویل داد.

وی با بیان این که این واکسن‌ها بر اساس اولویت به گروه‌های آسیب پذیر تزریق می‌شود، افزود: کودکان زیر ۶ سال، بیماران قلبی کلیوی و تنفسی و همچنین افراد بالای ۶۵ سال در گیلان گروه‌های آسیب پذیر برابر ویروس آنفولانزا محسوب می‌شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان خاطرنشان کرد: این افراد برای تزریق واکسن آنفولانزا با ارایه مدارک پزشکی به مراکز بهداشت استان مراجعه کنند.

عباسی تصریح کرد: این ششمین سالی است که در گیلان واکسن آنفولانزا به گروه‌های آسیب پذیر تزریق می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علوم پزشکی گیلان واکسن آنفولانزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۷۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛  رئیس کل دادگستری استان گیلان در دیدار با محمد دوستار سرپرست دانشگاه  گیلان با تبریک روز معلم و قدردانی از جایگاه و شان رفیع معلم، استاد  و اهمیت علم آموزی گفت: امنیت و آرامش دانشجو باید مورد توجه دانشگاه قرار گیرد و از  هرگونه دسته بندی و گروه بندی در دانشگاه‌ها اجتناب شود.
حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه دانشگاه باید با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی در کاهش آسیب‌های اجتماعی جامعه موثر باشد، افزود: دادگستری گیلان این آمادگی و توانایی را دارد که در کنار پژوهش‌های حقوقی زمینه استفاده از ظرفیت همکاران قضایی با حضور در بین دانشجویان را فراهم کند و انتظار می‌رود دانشگاه نیز با تولید مقالات علمی مناسب و تحلیل‌های کارشناسی به کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه کمک کند.
در ادامه این دیدار تفاهم نامه همکاری بین دادگستری  و دانشگاه گیلان برای ارتقای سلامت جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی امضا شد. 

دیگر خبرها

  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی در شفت
  • خسارت سنگین آتش‌سوزی به ۱۰۰ واحد تجاری و مسکونی ‌در شفت
  • مهم‌ترین علت چاقی در ایران
  • بازدید استاندار گیلان از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟
  • فصل آبله مرغان رسید، چه بخوریم تا زودتر خوب شویم
  • پیری زودرس و سرطان؛ سیگار همه چیز را نابود می‌کند