Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: پنجمین همایش بین‌المللی "قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت" ۱۰ آبان‌ماه در چابهار برگزار می‌شود. ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ استانها سیستان و بلوچستان نظرات

سلطانعلی میر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: پنجمین همایش بین‌المللی "قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت" برای پنجمین سال متوالی به همت دانشگاه آزاد اسلامی و همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت و مدیریت منطقه آزاد چابهار 10 آبان ماه در چابهار برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم وحدت اسلامی افزود: این همایش با هدف ارتقای فرهنگی و آشنایی مردم با ارزش‎ها و باورهای عاشورایی به ویژه استادان، دانشجویان و قشر جوان کشور در راستای توسعه وحدت اسلامی برگزار می‎شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی در استان سیستان و بلوچستان همواره به عنوان سازمانی پیشتاز و متقدم در اشاعه فرهنگ اسلامی- ایرانی با تکیه بر وحدت بوده است.

وی با اشاره به اینکه برای پنجمین همایش "قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت" 12 محور در نظر گرفته شده، گفت: دبیران علمی و اجرایی این همایش به ترتیب خانم دکتر حسنیه حسینی و دکتر یاسر کهرازه اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان هستند.

میر با اشاره به اینکه مجوز چاپ‌ مقالات این همایش در پایگاه اطلاعاتی سیویلیکا نیز اخذ شده، تصریح کرد: پنجمین همایش بین المللی "قیام تاریخی عاشورا از دیدگاه اهل سنت" با حضور مهمانانی از داخل و خارج کشور در سالن همایش‌های منطقه آزاد چابهار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

R7843/P1486/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم رباتیک دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به سرپرستی محمدرضا جناب‌زاده مسئول انجمن علمی رباتیک دانشجویی این دانشگاه و ۱۳ عضو این تیم در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی روبوکاپ آزاد ایران موفق به کسب دو مقام Best design در خودرو پرنده و خودرو خودران این دوره از مسابقات شدند.

ربات‌های شرکت‌کننده از تیم YRA دانشگاه آزاد اسلامی یزد به علت قطعه‌سازی، مونتاژ و طراحی مکانیک خوب حائز شرایط Best design شدند.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ برگزار شد و در روز جمعه ۳۱ فروردین‌ماه با اعلام تیم‌های برگزیده به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» نتیجه تعامل سپاه و دانشگاه بود
  • سمینار بین‌المللی تأثیر بحران‌های طبیعی بر بناهای تاریخی با رویکرد کاربرد فناوری‌های نوین برگزار می‌شود
  • سیستان و بلوچستان فرودگاهی که فقط یک مسیرپروازی داشت
  • بزرگترین میز نقاشی سیستان و بلوچستان در چابهار برگزار شد
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • کمک تهران به بلوچستان | چگونه آتش نشانان تهرانی به سیل زدگان چابهار کمک می‌کنند؟
  • ۲ مقام Best design مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به دانشگاه آزاد یزد رسید
  • اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» در دانشگاه الزهرا (س) برگزار می‌شود
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد قیام مردم بلخاب افغانستان + فیلم
  • تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی یزد، موفق به کسب دومقام در مسابقات بین المللی روبوکاپ شد