Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علامه زاده، دبیرکنگره بین المللی امام سجاد (ع) گفت:در مراسم اختتامیه هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) ۵۰۰ میهمان از جمله ۲۰ شخصیت برجسته ایرانی و ۴ اندیشمند خارجی در بندرعباس حضور دارند.

وی افزود: هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) با برگزاری بخش‌های مختلف از اوایل ماه محرم در ۲۶ کشور جهان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشورهایی مانند اسپانیا، ایتالیا، استرالیا، آفریقای جنوبی، آرژانتین، کلمبیا، پاکستان و هلند، امسال میزبان این کنگره بوده اند.

دبیرکنگره بین المللی امام سجاد (ع) ادامه داد: قرائت پیام آیت الله سبحانی از مراجع عضام تقلید، رونمایی از کتاب‌های مرتبط با امام سجاد (ع)، ارائه مقالات برتر، قدردانی از شخصیت‌های تلاشگر در زمینه معرفی امام سجاد (ع) و برگزاری نشست‌های علمی تجلیل از خانوادهای شهدای مدافع حرم و مقاومت از دیگر برنامه‌های مراسم اختتامیه هشتمین کنگره بین المللی امام سجاد (ع) در بندرعباس است.

کد خبر 4419759 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: اختتامیه امام سجاد ع بندرعباس معرفی کتاب فلسفه فعالیت های قرآنی امام حسین ع پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی عاشورا قرآن انقلاب اسلامی ایران نشست هم اندیشی قرآن کریم پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی علوم انسانی مسابقات قرآنی نشست علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۷۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون وزنه برداری، سجاد انوشیروانی رییس فدراسیون وزنه برداری به همراه کوروش باقری به بهانه روز معلم و تکریم مقام والای این عزیزان با حضور در مدرسه سیمیای ایرانیان دختران و کلام نو پسران (به نمایندگی از خانواده وزنه‌برداری)از جمعی از معلمان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6093883 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • عکس| جدیدترین عکس سجاد افشاریان در پشت صحنه تئاتر
  • کنگره بین المللی ارتقا کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره قرآن و عترت دانشجویان در دانشگاه شهید باهنر کرمان
  • کنگره بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای برگزار شد
  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس