Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: تصویر برگ احضاریه صادق زیباکلام به دادسرا جهت ارائه توضیحات در خصوص سرنوشت پول‌ها وکمک‌های جمع‌آوری شده برای زلزله‌زدگان کرمانشاه را مشاهده می‌کنید.

به گزارش رکنا، با گذشت چندین ماه از ماجرای زلزله دردناک کرمانشاه کماکان حواشی پیرامون آن، به خصوص حاشیه‌‍‌هایی که درباره سرنوشت کمک‌های مالی مردم نوع دوست کشورمان که به حساب برخی افراد مشهور سیاسی و ورزشی و به اصطلاح سلبریتی واریز شد، ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از افرادی که مقادیر زیادی پول و کمک مردمی به حسابش واریز شد صادق زیباکلام استاد دانشگاه تهران و فعال سیاسی کشورمان است. حال پس از گذشت چندماه از این ماجرا دادسرا وی را برای ارائه پاره‌ای توضیحات در خصوص نحوه و چگونگی جمع‌آوری کمک‎‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه به نزد خود فراخوانده است.

در این احضاریه آمده است: در اجرای دستورات بازپرس محترم شعبه ششم دادسرای ناحیه36 تهران مقرر گردیده جهت ادای پاره‌ای توضیحات پیرامون نحوه جمع‌آوری کمک‎‌های مردمی برای زلزله‌زدگان کرمانشاه در تاریخ مذکور به همراه اسناد و مدارک مربوطه به این مرکز مراجعه نمائید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آزیتا نامزد داشت اما با نیما در شمال همخوابی کرد / او باردار است! بچه از کیست؟

عکس جسدی که در رودخانه جاده چالوس شناور بود +فیلم (16+)

تجاوز 2 مرد به زن جوان در پارک جنگلی / نگهبان صدای التماس های زن را شنید

همخوابی زشت زن 51 ساله با پسر 17 ساله شوهرش + عکس

قتل زن بدکاره توسط مشتریش در خیابان اتحاد

بارداری دختری 17 ساله هنگام تجاوز در خیابان / از برهنه بودن این زن فیلم گرفتند و ... +عکس

رفتار شنیع فروشنده زن داروخانه برای جلب مشتری وسایل جلوگیری از حاملگی+عکس

در زندان آدم شدم، لطفا اعدام کنید ! / درخواست از قاضی تهران

دوستم از دختر همسایه بد گفت و من عاشق خواهر او شدم!

غافلگیری تبهکاران تهرانی در رختخوابشان / ببینید با چه سر و وضعی می خوابیدند + فیلم

جزئیات خودسوزی یک مرد مقابل شورای شهر تهران + فیلم و عکس

دستگیری تکنسین اورژانس به خاطر کارهای خلاف در تهران + فیلم و عکس

اعترافات وحشتناک زن جوان مشهدی که 16 روز در محل دفن شوهرش خوابید + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز سیاسی پول دادسرا زلزله کرمانشاه سرنوشت عکس فیلم اعدام دلار مرد دختر من دادگاه روزنامه پسر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۷۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، داود گودرزی ایرنا افزود: ۱۲ تیم خودرویی در تهران و به ویژه حاشیه شهر در بحث جمع آوری حیوانات موزی و سگ های بدون صاحب مسئولیت دارند و فعال هستند.

وی ادامه داد: این تیم ها از طریق تماس و شکایات مردمی با سامانه ۱۳۷ و البته گشت های خودشان اقدام به جمع آوری سگ های بدون صاحب می کنند.

به گفته گودرزی، روزانه ۴۰ تا ۵۰ سگ بدون صاحب در تهران جمع آوری و همه آنها به نقاهتگاه کهریزک(آرادکوه) منتقل می شوند.

 

گودرزی درمورد نحوه نگهداری و پذیرش این سگ‌ها نیز گفت: سگ ها در این نقاهتگاه ابتدا توسط دامپزشک معاینه می شوند و پس از شناسایی سگ های بیمار، نسبت به معالجه اقدام می شود.

وی یادآور شد: سگ های سالم هم به تفکیک نر و ماده در قفس های مخصوص خود در این مرکز نگهداری می شوند.

رهاسازی سگ های بدون صاحب تخلف است

گودرزی ادامه داد: در گذشته اقدام به پلاک کوبی و عقیم سازی سگ های بدون صاحب می شد و در نهایت رها سازی صورت می گرفت اما طبق قانون و دستورالعمل ابلاغی محیط زیست رهاسازی سگ های بدون صاحب تخلف است از این رو ما فقط به هنگام واگذاری این سگ ها به اشخاص واقعی اقدام به عقیم سازی و پلاک کوبی می کنیم.

مدیرکنترل حیوانات مضر شهری یادآور شد: همچنین به هنگام واگذاری از صلاحیت فرد داوطلب برای نگهداری مطمئن می شویم و پس از تزریق واکسن هاری و صدور شناسنامه بهداشتی این واگذاری به اشخاص حقیقی به طور مثال برای نگهبانی سگ در گاراژ، باغ یا کارخانه ها انجام می شود.

وی این را هم گفت که شهرداری فقط نقاهتگاه کهریزک را برای نگهداری سگ های بدون صاحب دارد و بقیه اماکن نگهداری دست حامیان حیوانات است.

 

به گفته گودرزی، بیشتر هزینه نگهداری سگ های بدون صاحب توسط خیران و حامیان حیوانات تامین می شود.

وی ادامه داد: هم اکنون نقاهتگاه آرادکوه ۲ هزار ظرفیت دارد که توسعه آن را شروع کرده ایم و ۲ هکتار زمین برای این امر اختصاص یافته که سال بعد این ظرفیت تا هشت هزار قلاده می رسد.

گودرزی افزود: تعداد سگ های بدون صاحب ۱۰ هزار قلاده تخمین زده می شود درحالی که ما سال آینده فقط تا هشت هزار قلاده ظرفیت پذیرش و نگهداری خواهیم داشت.

او ساماندهی سگ های بدون صاحب را در گرو همکاری مردم دانست و توصیه کرد: شهروندان از غذارسانی بی رویه به این حیوانات خودداری کنند و باید آگاهی آنها را در این زمینه بالا برد.

گودرزی همچنین هشدار داد: شهروندان نباید به صفحه های مجازی متعدد که با ادعای حمایت از حیوانات فعالیت دارند، اعتماد کنند تا ما بتوانیم ساماندهی را به نتیجه برسانیم.

وی تاکید کرد: خیلی از غذارسانی های نابجا و از سردلسوزی به سگ های بدون صاحب و البته منفعت و درآمد صاحبان برخی از این صفحه های مجازی باعث شده نتوانیم در کوتاه مدت به هدف گذاری خود که ساماندهی یکساله سگ های تهران است، برسیم.

دیگر خبرها

  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • احضار برخی فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب کذب در پرونده نیکا شاکرمی
  • احضار  فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطلب درباره نیکا شاکرمی
  • احضار خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالب نیکا شاکرمی
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران
  • احضار فعالان رسانه‌ای درپی انتشار مطلب کذب درباره نیکا
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا
  • احضار فعالان رسانه‌ای به‌دلیل انتشار مطالبی کذب درباره نیکا شاکرمی
  • «بمب‌های شهری» را برای کاهش ریسک زلزله شناسایی کنیم
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران