Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن افتخاری رئیس هیئت هندبال استان اصفهان پیرامون وضعیت هندبال استان اظهار داشت: هندبال اصفهان پیشینه ۵۰ ساله دارد و خوشبختانه تیم‌ها و آکادمی‌های اصفهان طی این نیم قرن همواره در سکوها و رتبه‌های برتر قرار داشته‌اند.

وی افزود: در نیم‌سال نخست امسال در هندبال ساحلی در رده سنی بزرگسالان تیم اصفهان و در رده سنی جوانان، فلاورجان اصفهان به مقام اول دست یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مسابقات نوجوانان باشگاه‌های کشور تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان قهرمان شد و در مسابقات امیدهای دختران قهرمانی کشور نیز اصفهان به مقام نخست رسید و این ۴ رویداد هندبالی کشور در نیم‌سال نخست ۹۷ همگی با برتری اصفهان همراه بوده است و در نیم‌سال دوم نیز میزبانی بخش پسران المپیاد نخبگان در ۱۰روز اول آذرماه، میزبانی مسابقات جوانان قهرمانی کشور و نیز چند برنامه دیگر در پیش داریم.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان، این موفقیت‌ها را نتیجه برنامه‌ریزی منظم هیئت هندبال عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر برنامه‌ریزی منظمی در برگزاری مسابقات در اصفهان وجود دارد که برگزاری مسابقات هندبال رده‌های سنی مختلف به ۲ نیم‌سال اول و دوم تقسیم می‌شود یعنی در سال برای هر رده سنی، اختصاصاً ۲ دوره مسابقه برگزار می‌شود که این رده‌های سنی عبارتند از مینی‌هندبال، خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان؛ همچنین مسابقات هندبال ساحلی نیز به همین صورت برگزار می‌شود و در این برنامه‌ریزی تفاوتی میان ورزش بانوان و آقایان وجود ندارد.

در رابطه با تیم‌داری هیئت‌های ورزشی افزود: در واقع کار هیئت‌های ورزشی یک کار نظارتی است ولی متاسفانه در حال حاضر هیئت‌ها به تیم‌داری مشغول‌ هستند و این به دلیل حضور کم‌رنگ باشگاه‌ها در ورزش‌هایی به جز فوتبال است و هیئت هندبال نیز از این موضوع مستثنا نیست.

وی از باشگاه‌های ورزشی برای تشکیل تیم هندبال دعوت کرد و گفت: ما از باشگاه‌های ورزشی برای تشکیل تیم هندبال دعوت می‌کنیم و آماده هرگونه همکاری با این باشگاه‌ها هستیم و همه امکاناتی که در اختیار داریم، در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد.

افتخاری درباره زیرساخت‌های موجود برای هندبال در اصفهان بیان کرد: خانه هندبال تنها سالن استاندارد و مناسب هندبال در استان است که متاسفانه پاسخگوی همه نیازهای استان نیست و باید در زمینه استانداردسازی سالن‌های موجود و نیز احداث سالن‌های استاندارد در شهرستان‌ها تلاش شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های هندبال استان ادامه داد: هندبال در شمار ورزش‌هایی است که در اصفهان نهادینه شده و ظرفیت‌های بسیاری برای آن وجود دارد. در حال حاضر بیش از ۵۰ ملی‌پوش در رده‌های مختلف سنی از اصفهان وجود دارد و می‌توان گفت که بیش از ۵۰ درصد هندبال کشور در اصفهان است. با توجه به این پتانسیل ضرورت وجود یک آکادمی هندبال در استان احساس می‌شد و در همین راستا ساختمان این آکادمی در خانه هندبال استان ایجاد شد و در صدد تامین امکانات سخت‌افزاری این آکادمی هستیم ملی‌پوش‌ها و تیم‌های هندبال بتوانند از آن استفاده کنند اما برای تجهیز این آکادمی نیاز به بودجه داریم.

رئیس هیئت هندبال استان اصفهان  پیرامون جذب اسپانسر اضافه کرد: درهای خانه هندبال به روی همه باز است و اگرچه تاکنون در جذب اسپانسر موفق نبوده‌ایم اما از اسپانسرها استقبال خواهیم کرد و اگر تمایل داشته باشند و سرمایه‌گذاری کنند ما حتی پخش زنده‌ هم خواهیم گرفت.

 

انتهای پیام/م

 

وضعیت هیئت هندبال استان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید منتظرالمهدی، در جلسه هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس با تاکید بر اینکه امروز پیشرفت و ترقی کشور بیش از هر عاملی به رشد و بالندگی دانش آموزان بستگی دارد چرا که کودکان و نوجوانان امروز، زنان و مردان آینده ساز کشور هستند، اظهار داشت: پلیس با راه اندازی «باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس» در نظر دارد تا علاوه بر حضور حداکثری و مؤثر دانش آموزان در انتشار اخبار نرم حوزه پلیسی و آگاهی بخشی به جامعه در موضوعات مختلف پیشگیرانه، حس اعتماد به نفس آنان را برای حضور در جامعه، تقویت کرده، افزایش دهد.

وی افزود: باورمندی به دانش آموزان و میدان دادن به آنان در راستای افزایش حس مطالبه گری و بهره‌گیری از انرژی مضاعف کودکان و نوجوانان در فرهنگ سازی و جهت دهی درست به ذهن و روان آنان با هدف تربیت شهروندانی قانونمند و قانون مدار، مهم‌ترین دلایل آغاز به کار باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا سنین کودکی و نوجوانی را زمینی بکر و حاصلخیز دانست و گفت: هرچه در این زمین بکر، بذر آگاهی، علم، دوستی، مهربانی و پایبندی به قانون بکاریم، فردا جامعه‌ای آباد در امنیت و سلامت روانی و فیزیکی خواهیم داشت و اگر نسبت به این دوران حساس غفلت زده عمل کنیم، آینده‌ای دشوار و ثمره‌ای تلخ در انتظار کشور است.

منتظرالمهدی، دانش آموزان را ریشه توسعه و موتور محرک کشور معرفی و خاطرنشان کرد: افتتاح باشگاه دانش آموزی خبرنگاران پلیس از سوی فراجا و بهره‌گیری از ظرفیت عظیم دانش آموزان نشان از این دارد که پلیس، در گسترش قانونمندی و نهادینه کردن هنجارها در جامعه به کودکان و نوجوانان بسیار امیدوار است، چراکه قرار است نسل جدید همزمان با ورود به جامعه، ارزش‌ها، بایدها و نبایدها را شناخته، در مسیر آن حرکت کند و عالمانه نسبت به دگرگونی‌های اجتماعی واکنش نشان دهد.

در پایان جلسه، معاون فرهنگی اجتماعی و سخنگوی فراجا طی احکامی جداگانه سرهنگ صمد عباسی را به عنوان رئیس هیئت مدیره، آزاده رضایی عادل را به عنوان مدیر عامل و همچنین سرهنگ مهدی سرپناه مهندس سعید کاتبی، دکتر محمدحسین الیاسی، شیما معتمد منفرد و ۲ نفر از مدیران باسابقه رسانه کشور را به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه دانش آموزی پلیس منصوب کرد.

کد خبر 6088381

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • فیلیپین، نخستین حریف نوجوانان دختر ایران در قهرمانی آسیا
  • قهرمانی نسر در مسابقات جودوی نونهالان خراسان رضوی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • پلیس پیشگام در بهره‌مندی از ظرفیت دانش‌آموزان در گسترش قانونمندی
  • اعزام تیم بوکس نوجوانان مازندران به مسابقات قهرمانی کشور
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور