Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تهران شب گذشته در مرحله رفت رقابت‌های نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا توانست با نتیجه یک بر صفر السد را شکست دهد.

پرسپولیس برای این دیدار بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نداشت و بسیاری از کارشناسان ورزشی معتقد بودند که قرمزها بدون بازیکنان اصلی خود مقابل السد به نتیجه نمی رسند اما سرخپوشان با استفاده از بازیکنان جوان خود نشان دادند که کارشناسان نگاه عمیقی نسبت به فوتبال نداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برد شب گذشته سرخپوشان نباید توانایی جوانان را نادیده گرفت. فوتبال ایران برای ارتقای کیفیت در لیگ داخلی و تیم ملی نیاز به بازیکنان جوان با کیفیتی دارد. 

زمانی که دو فصل اخیر برانکو بازیکنانی همانند مهدی طارمی، محسن مسلمان، رامین رضاییان، وحید امیری، صادق محرمی، سروش رفیعی و پیام صادقیان را به راحتی کنار گذاشت با انتقاد شدید هواداران مواجه شد اما ضرر اصلی را پرسپولیس نکرد بلکه بازیکنانی کردند که از جمع قرمزها جدا شدند. 

اکثر بازیکنانی که نتوانستند با برنامه های برانکو ایوانکوویچ کنار بیایند در بلاتکلیفی به سر می برند. رامین رضاییان بعد از جدایی اوستنده بدون تیم با ملی پوشان تمرین می کند. محسن مسلمان هم به دلیل تمرین نکردن با ذوبی‌ها از این تیم اخراج شد. سروش رفیعی، بازیکن فعلی فولاد این روزها دوران نیمکت نشینی را تجربه می کند. خبرهایی به گوش می‌رسد برخلاف ادعای مسئولان باشگاه فولاد، وی به دلیل اختلاف با مسئولان این باشگاه نیمکت نشین شده است.

 

 

برانکو به جوانان پرسپولیس اعتماد کرد و آنها را به جایی رساند که در رقابت های مهم با توانایی سرخپوشان در یک قدمی فینال لیگ قهرمانا قرار دارد. برانکو که توانست سرخپوشان را به دو قهرمانی متوالی لیگ برتر و به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند، اکنون مورد حمایت هواداران این تیم قرار دارد. بازیکنان تیم هم می‌دانند محبوب‌ترین مهره تیم هم باشند اما برانکو از لحاظ اخلاقی و فنی از آنها راضی نباشند به راحتی کنار گذاشته می شوند و هواداران هم به تصمیمات برانکو احترام خواهند گذاشت.

پرسپولیس بازیکنان جوان و باکیفیتی در تیم دارد که با کمک آنها می تواند در فینال لیگ قهرمانان آسیا با درخشش خوب به قهرمانی برسند. پرسپولیس نام بزرگی دارد اما این تیم برای حضور موفق نیاز مبرمی به جوانان خود دارد.

آدام همتی:

این بازیکن با 22 سال سن در پست هافبک هجومی به میدان می رود. این بازیکن توانست در دیدار با سپیدرود در لیگ برتر برای سرخپوشان گلزنی کند. در دیدار با السد هم عملکرد مناسبی به نمایش گذاشت.

حمیدرضا طاهرخانی:

وی با 19 سال سن جوان‌ترین بازیکن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر است. حمید طاهرخانی در چند مسابقه لیگ برتر (۹۶–۱۳۹۵) و سوپرجام (۹۶–۱۳۹۵) برای پرسپولیس به میدان رفته‌است.

احسان علوان زاده:

این بازیکن جوان شب گذشته در دیداری حساس السد در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به عنوان بازیکن تعویضی جایگزین امید عالیشاه شد و عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت.

سعید حسین‌پور:

سعید حسین‌پور 19 سال سن دارد، قد او 177 سانتی‌متر می‌باشد. سعید حسین‌پور به عنوان هافبک برای تیم خود بازی می‌کند و از پای راست خود به خوبی بهره می‌گیرد . آخرین بازی سعید حسین‌پور برای تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم السد می‌باشد. این بازی با نتیجه السد (0 - 1) پرسپولیس به پایان رسید. سعید حسین‌پور در این مسابقه 1 دقیقه بازی کرد.

احسان حسینی:

این بازیکن جزو سهمیه زیر 23 سال محسوب می شود. حسینی توانایی بازی در پشت های دفاع وسط و هافبک دفاعی را دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی پرسپولیس فوتبال فوتبال ایران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۷۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری تایید کرد که تیمش برای حذف لاتزیو از کوپا ایتالیا و صعود به فینال فشار زیادی را تحمل کرده است. یوونتوس امشب مقابل لاتزیو 2-1 شکست خورد اما با وجود برتری 2-0 در بازی رفت، به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد.

آلگری به اسپورت مدیاست گفت:"این یک بازی پر از چالش بود، می‌دانستیم که بازی سختی می‌شود. نیمه اول خوب نبودیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم. کار آسانی نبود چون امکان داشت حذف شویم.

صعود به فینال؟
رسیدن به فینال هرگز آسان نیست، در سه سال گذشته ما در دو فینال کوپا ایتالیا بازی کرده‌ایم. حالا باید روی سری A تمرکز کنیم، چون هنوز به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نرسیده‌ایم و این آخر هفته با میلان رو به رو می‌شویم.

عصبانیت در پایان بازی با وجود صعود به فینال؟
در این لحظه، بازی‌های یوونتوس اهمیت زیادی دارد و این‌ها مسابقاتی هستند که به دلایل مختلف در طول یک سال و نیم گذشته ما در آن بازی نکردیم. سال گذشته شرایط ایده‌آلی نداشتیم و اتفاقات زیادی خارج از زمین رخ داد. ما این فصل می‌جنگیدیم، خوب نمی‌جنگیدیم، اما تا ژانویه با اینتر در بالای جدول بودیم و سپس سقوط کردیم. چند ماه گذشته فشار زیادی را تحمل کردیم، ما امتیازات کمی در سری A گرفتیم، اما هنوز این فرصت را داریم که به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برسیم و به فینال کوپا ایتالیا رسیده‌ایم. فشار در یوونتوس بسیار زیاد است و این یک آزمایش برای این بازیکنان بود. با وجود اینکه امشب خیلی خوب بازی نکردیم به نظرم شایسته صعود به فینال بودیم.

ارزش صعود به فینال؟
این فینال ارزش صعود به سوپرجام ایتالیا را دارد، بنابراین از نظر مالی برای باشگاه مهم است. انتقاد همیشه پیرامون یوونتوس وجود دارد. نیم فصل اول فوق العاده‌ای داشتیم که هیچ‌کس انتظارش را نداشت. در آن زمان، مردم فکر می‌کردند که می‌توانیم با اینتر رقابت کنیم، اما نگران بودم که در نیم فصل دوم با مشکل مواجه شویم. ما بهتر بودیم اما نظر روحی افت کردیم.

دیگر خبرها

  • آلگری: شایسته صعود به فینال کوپا ایتالیا بودیم
  • فانوسی در شب‌های تاریک؛ یوونتوس به فینال کوپا ایتالیا صعود کرد
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • جوانانی که بانی شادی می‌شوند
  • بیرانوند از صعود به فینال باز ماند
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • اونانا: به فینال رفتیم، فقط این مهم است
  • صعود من سیتی زخم خورده به فینال
  • دختران سکان از صعود به فینال ۲۰۰ متر آزاد بازماندند