Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@21:25:06 GMT

پدر شهیدان بابایی آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۸۱۱۴

پدر شهیدان بابایی آسمانی شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، لطیفی رییس بنیاد شهید شهرستان بابل گفت: حیدرعلی بابایی بر اثر بیماری در سن ۸۰ سالگی دارفانی را وداع گفت.

وی افزود: مراسم وداع پدر شهیدان بابایی امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد ولیکدان شهر امیرکلا برگزار می‌ شود.

پیکر حیدرعلی بابایی فردا ۱۰ صبح از مسجد ولیکدان تشییع و در گلزار شهدای شایستگان به خاک سپرده می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین علی بابایی در کربلای ۴ تاریخ ۴ تیر ۶۵ و حسن علی بابایی ۴ تیر ۶۷ در جزیره مجنون به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/ م

درگذشت پدر شهیدان حسین علی و حسن علی بابایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا مناسبت های مذهبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمود خندانی پدر شهید حسین خندانی امروز به فرزند شهیدش پیوست. بسم الله الرحمن  پیام تسلیت مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در پی درگذشت پدر شهید والامقام «حسین خندانی» «انَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون خانواده مکرم شهیدوالامقام حسین خندانی  خبردرگذشت شخصیت مومن ومهربان ابوالشهیدمرحوم مغفور شادروان حاج محمودخندانی پدر شهیدگرانقدر «حسین خندانی» موجب تأثر فراوان و تألم خاطر اینجانب شد. بی‌تردید والدین شهدا به‌عنوان اسوه‌های مقاومت که ارزشمندترین سرمایه‌های خود را در مسیر کسب رضای الهی و پاسداری ازنظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی نثار کردند، الگویی ماندگار در فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند. لازم میدانم مصیبت وارده را به خانواده معزز شهیدخندانی بالاخص همسرصبوروفرزندان عزیزش وکلیه بازماندگان وجامعه فداکار ایثارگری استان وشهرستانهای گچساران وبهبهان تسلیت عرض نمایم ،، ضمن ابراز همدردی، از درگاه ایزد سبحان برای آن فقید سعید علو درجات، رحمت واسعه الهی و همنشینی با فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز، صبر و شکیبایی مسئلت دارم.» مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد. شهید حسین خندانی از شهدای شهرستان گچساران در عملیات آزادسازی خرمشهر به شهادت رسید. مراسم تشییع این پدر دلسوز فردا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در گلزار مطهر شهدای گچساران برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • پدر شهید حسین خندانی آسمانی شد
  • تصویری کمتر دیده شده از شهیدان کاظمی، مهتدی و زاهدی
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حاجی رحیمی، زاهدی و حجازی در شهرستان بن
  • آسمانی شدن مادر شهیدان دزفولی در اندیمشک
  • مردم قم با ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می‌کنند
  • مردم قم با پیکر ۲ شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • مردم قم با دو شهید گمنام دفاع مقدس وداع می کنند
  • آسمانی شدن پدر شهید در شاندرمن ماسال