Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عضو کميسيون اجتماعي مجلس از واريز نخستين بسته حمايتي به کارت يارانه 11ميليون نفر از نيازمندان براي خريد کالاهاي اساسي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، عبدالرضا عزيزي که با راديو گفتگو مي کرد، با بيان اين مطلب افزود: بسياري از مردم امروز در تنگناهاي معيشتي قرار دارند و کمر تعداد زيادي از خانواده ها به خصوص طبقات ضعيف جامعه زير بار سنگين هزينه هاي زندگي خم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارداشت: مجلس با توجه به شرايط موجود به دولت فشار آورد تا در جهت کمک به رفع مشکلات مردم به خصوص اقشار آسيب پذير جامعه قدم هاي موثري بردارد. نماينده مردم شيروان و عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي گفت: خوشبختانه با برگزاري جلسات مختلف و گفت و شنودهاي فراوان بين دولت و مجلس در نهايت دولت قانع شد در فاز نخست بسته حمايتي جهت کمک به اقشار آسيب پذير جامعه را تهيه کند البته ناگفته نماند اين طرح فاز دوم هم دارد.
وي در ادامه افزود: اين بسته حمايتي هيچ ربطي به يارانه يا مستمري افراد زير پوشش بهزيستي و کميته امداد ندارد. عزيزي همچنين از شارژ کارت يارانه 11ميليون نفر از افراد زيرپوشش بهزيستي و کميته امداد اعم از مستمري بگيران و پشت نوبتي ها خبرداد و اظهارداشت: از اين تعداد 2ميليون و 700هزار نفر مربوط به بهزيستي، پنج ميليون نفر متعلق به کميته امداد و سه ميليون و 300هزار نفر مربوط به موردي بگيران اين نهادهاي حمايتي هستند.
وي گفت: امکان شارژ اعتبار کالايي بر روي کارت بانکي (يارانه) از سوي بانک مرکزي فراهم شده و افراد براي گرفتن کالا احتياج به کارت ديگري ندارند بلکه با همان کارت مي تواند جهت دريافت سهميه کالاهاي اساسي خود به فروشگاه هاي مورد نظر در سراسر کشور مراجعه کند.
به گزارش ايبِنا، نماينده مردم شيروان و عضو کميسيون اجتماعي مجلس شوراي اسلامي افزود: سقف خريد براي خانواده هاي يک نفره 40هزار تومان، 2نفره 80هزار تومان، سه نفره 100هزار تومان، چهار نفره 110هزار تومان، پنج نفره 130هزار تومان و بالاي پنج نفر 145هزار تومان تعيين شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۸۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد اسکندری در مراسم تجلیل از شورا‌ها و کارکنان دهیاری بخش مرکزی شبستر  گفت: این مبلغ از اعتبارات مالیات ارزش افزوده تامین شده است و دولت سعی می‌کند به اقتصاد روستا‌ها توجه داشته باشد چرا که روستا‌ها در خط مقدم تولید هستند.

وی با اشاره به اجرای سند تحول شورا‌ها عنوان کرد: روستا‌ها باید به ماهیت قبلیشان برگردند و تمام فعل و انفعالات همه باید منجر به این شود که روستا هویت خود را حفظ کند.

مدیرکل امور روستایی استانداری با تاکید بر لزوم تشکیل اتاق اتاق وضعیت روستا‌ها افزود: باید برآورد دقیقی از ظرفیت‌ها و آسیب‌های روستا در اتاق وضعیت موجود باشد تا تصمیمات و طرح‌ها بر اساس آنها اجرایی شود.

فرماندار شهرستان شبستر نیز در این نشست گفت: شورا‌ها نماد مردم‌سالاری دینی و تجلی مشارکت آگاهانه مردم در عرصه‌های مختلف تصمیم‌گیری و مدیریت کشور هستند و باید برای حل مشکلات مردم قدم بردارند.

محمد مطهری شورا‌های اسلامی شهر و روستا را حلقه ارتباطی مردم و دولت دانست و افزود: شورا‌ها به واسطه تعامل و ارتباط تنگاتنگی که با مردم دارند در مواجهه با مردم و مشکلات و مسائل آنان در کمال احترام رفتار می کنند.

وی با اشاره به شعار امسال اظهار کرد: شورا‌ها و اهالی روستا‌ها در نقش اساسی در تحقق شعار سال و جهش تولید در روستا‌ها با مشارکت مردم دارند.

 

دیگر خبرها

  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳؛ تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک؟
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت 1403 / طرح فجرانه کالابرگ تمدید می شود ؟
  • بازی جدید قالیباف برای حفظ صندلی ریاست؛ تندرو‌ها شمشیر را از رو بسته‌اند
  • مراحل رای دادن الکترونیکی چگونه است؟
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد
  • واریز ۲هزار و ۳۰۰میلیارد تومانی به دهیاری‌ها
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد