Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ پاشایی مدیر کل آموزش و پرورش استان در آئین افتتاح و بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز علیایی در منطقه باغمیشه تبریز با اعلام این خبر گفت: مصمم هستیم از تمامی پتانسیل سازمانی خود و خیرین محترم استان در زمینه توسعه فضا‌های آموزشی استان نهایت استفاده را داشته باشیم و خوشبختانه در استان ما علیرغم محدودیت منابع دولت، توانسته ایم بیشترین افتتاح و بهره برداری از فضا‌های آموزشی را داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امسال در بازگشایی سال جدید، قرار است با کمک مسئولان محترم سازمانی خود در جهت تغییر شاخص‌های آموزشی وپرورشی قدم برداریم، چون استان ما در حوزه علم و دانش و معرفت تابحال بزرگان زیادی تربیت و به جامعه تحویل داده است و امیدواریم در این زمینه نیز افتخارات زیادی را کسب کنیم.

همچنین در این جلسه، صدقی، مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با ارایه گزارشی، گفت:: امسال سهم استان آذربایجانشرقی در توسعه فضا‌های آموزشی شصت پروژه است که شامل ۳۳۰ کلاس بوده و در این زمینه رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده ایم.

وی افزود: مدرسه ۱۲ کلاسه علیایی دارای -کلاس سمعی وبصری و آزمایشگاه است و با زیر بنای ۱۷۳۰ متر مربع. فضای آموزشی و حدود ۲ هزار متر مربع محوطه، که با هزینه‌ای بالغ بر ۲ میلیارد و هشتصد میلیون تومان و با مشارکت پنجاه درصدی خیر مدرسه ساز، ساخته شده است.

گفتنی است:این آئین افتتاحیه همزمان با افتتاح ۱۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور با هشت هزار کلاس و با زیر بنای یک میلیون متر مربع با مشارکت پنجاه درصدی خیرین به بهره برداری می‌رسد.

در پایان مراسم از خانواده مرحوم علیایی، خیر مدرسه ساز استان، تجلیل شد.

 

انتهای پیام/ش

بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز علیایی در منطقه باغمیشه تبریز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است

شجاعی گفت: برقراری پروازهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان از طریق رایزنی با شرکت‌های هواپیمایی در دست پیگیری است.

وی ادامه داد: باند فرودگاه سمنان از مجهزترین و به‌روزترین فرودگاه‌های کشور است که ظرفیت فرود هواپیماهای غول‌پیکر از جمله ایرباس ۳۲۰ را دارد.

مدیر فرودگاه بین‌المللی شهدای سمنان اظهار کرد: این فرودگاه گ جزو نزدیک به ۳۰ فرودگاه کشور دارای مرز هوایی و پرواز بین‌المللی است و اولین پرواز بین‌المللی به مقصد عتبات عالیات از فرودگاه سمنان با هواپیمای ایرباس ۳۲۰ از باند این فرودگاه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری یک هزار تخت بیمارستانی جدید در هرمزگان
  • تامین سرانه‌های آموزشی گرمدره با تخصیص اراضی دولتی
  • بهره‌برداری قریب الوقوع از سد قیز قلعه‌سی
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • فرودگاه بین‌المللی سمنان مهیای بهره‌برداری است
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • بهره برداری ازهشت طرح آموزشی، خدماتی و رفاهی دانشگاهی کاشان
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج