Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ستاد ساماندهی جوانان روز چهارشنبه به ریاست زاهدی استاندار قزوین در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

عباس علایی مقدم در این جلسه با ارائه گزارشی از موفقیت های ورزشی در استان اظهارداشت: در مسابقات آسیایی تعداد ۱۱ ورزشکار و پارآسیایی تعداد شش ورزشکار ملی پوش استان اعزام شدند و کسب ۳ مدال طلا و یک برنز که معادل ۱۵ درصد مدالهای طلای کسب شده توسط تیمهای ملی است متعلق به ورزشکاران این استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در رقابتهای پارآسیایی هم امیدواریم مدالهایی رنگارنگی را کسب کنیم تا ظرفیت های ورزشی استان بیش از پیش نمایان شود.

علایی مقدم بیان کرد: اولین استانی بودیم که مراسم تجلیل از ورزشکاران آسیایی را برگزار کردیم و برای بازیهای آسیایی ۲۰۲۶ هم در ۲۶ رشته تمرکز کرده ایم که تمرینات آماده سازی از۳۰ آبان تا ۹ اذر آغاز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین تصریح کرد: امسال ۷۳ مسابقه کشوری را میزبانی کردیم و در این زمینه شرایط خوبی داریم و می توانیم تا پایان سال هم میزبان برخی رقابتهای کشوری باشیم.

وی گفت: هیئت های ورزشی باید برنامه ریزی علمی داشته باشند تا به اهداف تعیین شدن برسند.

علایی مقدم وجود تشکل های مردمی را ظرفیت ارزشمندی برای رسیدن به هدف دانست و اظهارداشت: در استان قزوین بیش از ۷۰ سمن در عرصه ورزش و جوانان فعالیت می کنند که در صورت حمایت جدی از آنها می توانند کمک موثری برای دولت باشند.

وی اضافه کرد: داشتن شناسه ملی برای سازمانهای مردم نهاد ضروری است تا رسمیت داشته باشند اماموانعی در این مسیر وجود دارد که خواهان رفع آنها هستیم.

علایی مقدم گفت: امروز مشکلات قانونی در توزیع اعتبارات ببن سازمانهای مردم نهاد داریم و برخی سمن ها در استانها هنوز نتوانسته اند شناسه ملی بگیرند و علیرغم تفاهم نامه وزارت ورزش و وزارت کشور و استانداری ها برای ثبت حقوقی هنوز موانع برطرف نشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین از استاندار خواست برای حمایت مدیران دستگاههای اجرایی از تشکلها دستور لازم را صادر کنند.

در ادامه نمایندگان تشکلها برخی از مشکلات خود را مطرح کردند و خواستار حل آنها شدند.

کد خبر 4419855

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد ورزش و جوانان قزوین بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان هفته دفاع مقدس مشهد شیراز شهرکرد حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح اربعین حسینی دفاع مقدس جنگ تحمیلی یاسوج خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۸۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • تبیین نقشه راه سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است
  • تحقق هدف گذاری ترانزیتی برنامه هفتم در گرو چیست؟
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • پاسخ مرتضی‌علیزاده به منتقد «هفت»: سینما بر همه‌چیز مقدم است