Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳ تیم والیبال ساحلی نماینده کشورمان در نخستین دیدارهای خود در مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی تور تک‌ستاره در بندرترکمن برابر رقبای خود پیروز شدند. ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندترکمن، در نخستین دیدار صبح امروز مسابقات بین‌المللی والیبال ساحلی تور تک‌ستاره در بندرترکمن، تیم ایران 4 با ترکیب پرویز فرخی و بهنام توکلی موفق شد با نتیجه 2 بر صفر برابر تیم ملی جوانان ایران با ترکیب امیرمالمیر و محسن مومن زاده پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار را در زمین شماره یک آقایان علی‌رضا فلی‌زاده و نوید زنده روئیان قضاوت کردند.

در دومین دیدار هم در زمین شماره2، دو تیم جمهوری چک با ترکیب سرامیک مارتین و ساحل عاج با ترکیب جوزه الکساکومنان و ملیس سیس ایمین به مصاف هم رفتند که در پایان تیم جمهوری چک با نتیجه 2 بر صفر برابر حریف خود به برتری رسید.

این دیدار را آقایان علی رضا برومند طبری و مرتضی بشردوست قضاوت کردند.

در دیگر دیدارهای صبح امروز تیم‌های ملی ایران 6 با ترکیب بهمن قلی پور و رسول یمرلی با تایلند 2 با ترکیب کانگ کوئن و گان وینیت در زمین شماره یک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم تایلند با نتیجه نزدیک 2 بر یک برابر تیم ایران به برتری دست یافت.

این دیدار را نیز آقایان مصطفی مقدم و حبیب مقیمی قضاوت کردند.

تیم ملی تایلند1 با ترکیب آقایان دی‌کیتی و بانلوه با تیم ملی نوجوانان ایران با ترکیب ابوالحسن خاکی زاده و رضا نقیبی‌زاده هم در زمین شماره 2 به مصاف هم رفتند که در پایان تیم ملی نوجوانان کشورمان با نتیجه 2 بر یک برابر تیم تایلند1 به برتری دست یافت.این دیدار را هم آقایان گل محمد کر و نورمحمد معرابی قضاوت کردند.

در آخرین دیدار صبح امروز هم دو تیم ایران5 با ترکیب آقایان وحید نیکوفر و کامبیز کلته با تیم قزاقستان با ترکیب کولشو الکسیو و پتروس آرتن در زمین شماره یک به مصاف هم رفتند که در پایان تیم قزاقستان با نتیجه 2 بر یک برابر ایران5 به برتری دست یافت.

این دیدار را آقایان مسعود حمدانی و علی اکبر سدری قضاوت کردند.

این رقابت‌ها از عصر امروز با برگزاری 5 دیدار دیگر در دو زمین والیبال ساحلی بندرترکمن پیگیری خواهد شد.

براساس قرعه‌کشی انجام شده 13 تیم شرکت‌کننده در 4 گروه قرار گرفتند که در گروه نخست تیم ملی ایران1 با ترکیب آقایان سالمی و وکیلی به همراه تیم ملی ایران4 با ترکیب آقایان فرخی و توکلی و ایران5 با ترکیب آقایان نیکوفر و کلته قرار گرفتند و در گروه دوم تیم‌های ایران2 با ترکیب آقایان رئوفی و میرزاعلی و جمهوری چک و تیم ملی جوانان ایران قرار گرفتند.

در گروه سوم نیز تیم ایران3 با ترکیب آقایان سلاق و پورعسگری و تیم‌های تایلند2 و ساحل عاج قرار دارند و در گروه چهارم نیز تیم تایلند1، تیم قزاقستان به همراه تیم ایران6 با ترکیب آقایان قلی پور و یمرلی و تیم ملی نوجوانان ایران قرار گرفتند.

انتهای پیام/ ز

R41471/P41362/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده‌یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت.

تیم شهرداری گرگان با ترکیب ارسلان کاظمی، نوید رضایی‌فر، سالار منجی، سینا واحدی و ویل چری این دیدار را آغاز کرد. بازیکنان گرگان نیمه اول را با نتیجه ۴۵ بر ۴۱ به رختکن رفتند و در نهایت با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسیدند. شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و ۲ تیم در تعداد پیروزی ها یک بر یک شدند.

ویل چری با ۲۵ امتیاز، ۵ ریباند، ۵ پاس گل و کارایی ۲۸ بهترین بازیکن این دیدار بود.

نتایج چهار کوارتر این دیدار به شرح زیر است:

کوارتر اول، سوم و چهارم را به ترتیب با  ۲۳ بر ۲۲، ۲۶ بر ۲۰ و  ۲۸ بر ۱۸  پیروز شد و فقط کوارتر دوم را با نتیجه ۲۳ بر ۱۸ به الریاضی واگذار کرد.

 فینال سوم  این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ در بیروت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی توپ و تور

دیگر خبرها

  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • معرفی رقبای جهانی آینده‌های والیبال ایران
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • دیدار صبح امروز تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان با رهبر انقلاب
  • پرسپولیس بعد از 9 سال 4 تایی شد