Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-01@23:43:28 GMT

تورقوزآباد سوژه «360 درجه» شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۸۶۴۴

تورقوزآباد سوژه «360 درجه» شد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، چند روز گذشته بود که بنیامین نتانیاهو نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد سخنرانی کرد. او با نمایش چند تصویر زمینی و ماهواره‌ای مدعی شد که در منطقه «تورقوزآباد» حوالی تهران یک مجتمع هسته‌ای مخفی وجود دارد و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی باید هر چه سریع‌تر برای بازدید از این مکان اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
این ادعا قبل از آن که توجهات بین‌المللی را به سمت وجود تسلیحات هسته‌ای در ایران ببرد، باعث تعجب و خنده ایرانی‌ها شد. کاربران فضای مجازی از مامور «ضد اطلاعات» ایران بابت این دام اطلاعاتی خنده دار تشکر کردند.
 
این قسمت از برنامه «۳۶۰ درجه» به مرور اظهارنظر‌های عجیب و دروغ رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر پیرامون برنامه هسته‌ای ایران می‌پردازد. هم‌چنین با مرور این ادعای عجیب به سوالات مهمی پیرامون کارشکنی‌های رژیم صهیونیستی در مسیر دستیابی ایران به انرژی هسته‌ای، همزمانی این ادعا با اتفاقات داخلی و اهمیت این موضوع برای رژیم صهیونیستی پاسخ می‌دهد.
 
«۳۶۰ درجه» مجموعه مستند‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که با توجه به اتفاقات و سوژه‌های مهم هر هفته با تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی نعمت‌اللهی، ساعت ۲۱:۳۰ جمعه‌ها از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تورقوزآباد برنامه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۸۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران

رسانه‌های ترکیه با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران به تهیه گزاش درباره محصولات نظامی بخصوص در حوزه موشکی و پهپادی پرداختند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه‌های ترکیه نظیر NTV و CNNTURK با حضور در نمایشگاه دستاوردهای نظامی کشورمان به تهیه گزارش از تسلیحات ایران بخصوص در بخش های موشکی و پهپادی پرداختند.

موشکهای مورد استفاده ایران در عملیات وعده صادق مانند فاتح، خیبرشکن، عماد و پاوه از محصولات مورد توجه این رسانه ها بود.

پهپادهای غنیمتی از آمریکا که توسط ایران مهندسی معکوس شده است نیز از دیگر موارد مورد اشاره رسانه های ترکیه در این نمایشگاه بود.

پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی در ترکیه بازتاب قابل توجهی داشت. بخشی آن را به عنوان یک نمایش یا تئاتر مورد انتقاد قرار دادند که توجه جهانی را از موضوع قتل عام مردم غزه توسط رژیم صهیونیستی منحرف کرد اما بخش قابل توجهی نیز پاسخ یک کشور اسلامی به رژیم صهیونیستی دانستند که تاکنون بی سابقه بوده است.

فشار افکار عمومی در ترکیه به قطع روابط تجاری با رژیم صهیونیستی باعث شد تا اردوغان تصمیم به کاهش این روابط بگیرد.

تا ماه گذشته بیش از 60 درصد فولاد وارداتی رژیم صهیونیستی از ترکیه تامین می شد و حدود 40 درصد سوخت مورد نیاز این رژیم نیز از طریق ترکیه به آنها می رسید.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • ما با جنگ شناختی گسترده‌ای مواجه هستیم/ اساتید نسبت به اتفاقات آمریکا بی‌تفاوت نباشند
  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • دروغگویی BBC برای خون‌شویی
  • سکانس‌هایی از فیلم تورقوزآباد
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • علیرضا عسگری؛ سوژه‌ای سوخته برای فرار از شکست
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران