Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست مدیران دفاتر استانی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی به منظور بررسی و تبیین عملکرد، سیاستها و رویکردهای دفتر مرکزی و دفاتر استانی گزینش امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

دکتر محمدرضا مردانی مشاور رئیس دانشگاه و مدیر کل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با بیان اینکه مسأله صلاحیت عمومی و ارزشهای انقلابی و دینی در دانشگاه آزاد اسلامی دغدغه مقام معظم رهبری است، گفت: یکی از ارکان مهم تحقق این خواسته معظم له، تقویت گزینش و صلاحیت عمومی است که دفاتر استانی و مرکزی گزینش باید در مراحل مختلف از جمله جذب، تبدیل وضعیت و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بیشترین اهتمام و توجه را داشته باشند.

وی ادامه داد: آقای دکتر ولایتی رئیس هیأت مؤسس و هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در طول حضور خود در این دانشگاه نشان دادند نسبت به این مسأله خیلی جدی عمل و ورود می کنند.

دکتر مردانی با تأکید بر اینکه فرمان شش ماده ای امام خمینی(ره) از جهت گیری های اساسی این دفتر است، گفت: احترام به عقاید شخصی و رعایت حریم خصوصی افراد و عدم تجسس در امور شخصی، رعایت اخلاق حرفه ای و منشور اخلاقی، شفافیت و پاسخگویی به متقاضیان در تمامی سطوح مدیریتی و مراحل گزینش، ایجاد حسن اعتماد و پرهیز از سوءظن و بدگمانی نسبت به داوطلبان از دیگر جهت گیری های اساسی دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی است.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه فرصت برای جبران خطا و لغزش احتمالی از سوی اشخاص باید فراهم باشد، گفت: گزینش گران با رعایت و پایبندی به مفاد منشور اخلاقی گزینش گران اقدام می کنند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره جدید، گفت: برگزاری نشست های استانی و جلسات کمیته انتصابات، تدوین و ابلاغ آیین نامه و دستورالعمل های مورد نیاز درباره نهادینه سازی نظامات اداری و سازوکارهای مورد نظر، ملاقات های مردمی و دیدار و رسیدگی حضوری به درخواست ها، تعامل و رایزنی و نظرخواهی از روسای واحدها، ارتقاء دقت و کیفیت پاسخ های استعلام انتصابات از جمله این اقدامات است.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی افزود: همچنین آیین نامه استعدادیابی و نحوه انتصاب گزینش گران در سطح کشور تنظیم و به دفاتر گزینش استانی ابلاغ شده است.

دکتر مردانی با تأکید بر سیاست تمرکززدایی، خاطرنشان کرد: هیأت مرکزی گزینش کارکنان و هسته های گزینش استانی دانشگاه آزاد اسلامی به زودی ایجاد و گزینش کارکنان در استان ها مستقر و سازمان مرکزی چابک سازی می شود.

مدیرکل دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: برای سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی و تسریع در بررسی و تعیین تکلیف پرونده ها، برنامه ریزی هایی صورت گرفته و در برخی فرایندها نظیر تبدیل وضعیت کارکنان غیر عضو هیأت علمی نیز تغییراتی رخ می دهد.

وی افزود: ایجاد بانک اطلاعاتی و مستندسازی الکترونیکی، بانک ذخیره استعدادها، بانک تخلفات، بانک هوشمند از سوابق استعلام شده و ارزیابی کمی و کیفی عملکرد کارکنان از فعالیت های در دست اقدام است.

انتهای پیام/

167 / 167

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است

ایسنا/خراسان رضوی فرماندار رشتخوار راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان را ضروری دانست.

حسین باهوش در حاشیه دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تربت‌حیدریه با وی به ایسنا گفت: هر چه قدر بتوانیم چتر حوزه دانشگاه و مراکز علمی و پژوهشی را در شهرستان باز کنیم، قطعاً هویت منطقه حفظ و ظرفیت‌های شهرستان افزایش پیدا خواهد کرد.

وی در ادامه درخصوص روند احیای دانشگاه پیام نور و اقدامات انجام شده در این حوزه، بیان کرد: ۲ سال پیش با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام شده دانشگاه پیام نور رشتخوار که در آستانه جمع‌آوری بود با ۱۵۰ دانشجو مجدداً احیا شد و امسال قریب به ۵۰۰ دانشجو دارد.

فرماندار رشتخوار با بیان اینکه همین امر باعث شد این دانشگاه رتبه برتر جذب بیشترین دانشجو در استان را از آن خود کند، اذعان کرد: ما به جد پیگیر راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در شهرستان رشتخوار هستیم و با تمام توان و ظرفیت برای فعال شدن آن تلاش خواهیم کرد.

وی تأکید کرد: رشته‌های تحصیلی که مورد نیاز شهرستان است باید توسط کارشناسان شناسایی شود و همان رشته‌ها آموزش داده شوند.

باهوش خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که با آموزش و پرورش، مدیران شرکت‌های فولادی و مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برگزار گردید قرار بر این شد که نیروهای بومی مرتبط با نیاز شهرستان آموزش داده شوند و به محض راه‌اندازی صنایع فولادی، نیروها به شرکت‌های مربوطه تزریق شوند.

فرماندار رشتخوار در ادامه افزود: رشتخوار در حال پیشرفت و توسعه در مسیر صنعتی شدن است و در آینده نزدیک منطقه متحول شده و چرخه‌های تولید فولاد راه‌اندازی خواهند شد.

وی بیان کرد: در شرایط کنونی می‌طلبد به سمت رشته‌های تحصیلی فنی و مهندسی پیش برویم و نیروهای ماهر برای شهرستان آموزش دهیم.

باهوش راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان را ضروری دانست و گفت: هدف دانشگاه آزاد باید تربیت دانشجو در این منطقه باشد که در ابتدا باید رشته‌های مرتبط شناسایی شده و بعد فضاهای آموزشی لازم و اساتید مربوطه تأمین شوند.

وی با بیان اینکه رشتخوار سرشار از استعدادهای ناب علمی و جوانان مستعد است، اذعان کرد: ارتقای توان کمی و کیفی دانشگاه‌ها در جای جای این شهرستان ضروری است و باید در اولویت اول برنامه‌های توسعه‌ای مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • قهرمانی تیم والیبال کارکنان دانشگاه آزاد میانه در مسابقات منطقه دو شمال‌غرب کشور
  • از تولید توربین تا توسعه گلخانه‌های تولید بذر ودام اصلاح شده
  • از «غلامحسین رضوانی» چه می‌دانیم
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد