Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@16:52:47 GMT

تفاهم نامه دانشگاه های بوشهر و آلمان اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۸۶۸۴

تفاهم نامه دانشگاه های بوشهر و آلمان اجرایی شد

به گزارش ایرنا، حسین اسکندری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هدف از تشکیل چنین کارگاه هایی تبادل علمی با دانشگاه های مهارتی است تا دانش دانشجویان و مدرسان در این زمینه به روز شده و از تجارب کشورهای پیشرفته برای نیازمندی های بومی استان بوشهر استفاده شود.
وی اضافه کرد:اجرای این تفاهم نامه اکنون گام نخست است و در قدم های بعدی دوره های دیگری در مقاطع کاردانی تا دکترای حرفه ای و فوق دکترا نیز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسکندری ادامه داد: افزایش تعاملات در عرصه بین الملل از رویکردهای جدی دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر است که نسبت به تحقق آن اهتمام جدی داریم.
نماینده دانشگاه ف اچ ام آلمان گفت: همکاری با دانشگاه جامع علمی کاربردی بوشهر و علمی کاربردی پلیمر در زمینه طرح های تحقیقاتی و توسعه ای و عملیاتی کردن پایان نامه های علمی از دیگر برنامه های تفاهم نامه های آتی است.
ویدبرگ یادآور شد: زمان اجرای این تفاهم نامه سه ساله است اما دانشگاه اف اچ ام آلمان تمایل دارد این همکاری را در آینده هم ادامه دهد.
وی گفت: همچنین این دانشگاه در صورت انعقاد تفاهم نامه در زمینه طرح های دانش بنیان در حوزه های پسماند و محیط زیست حمایت های مالی تا سقف سه میلیون دلار را انجام خواهد داد.
دانشگاه اف اچ ام آلمان و دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر چندی پیش تفاهم نامه همکاری در زمینه آموزش و صنعت و تبادل دانشجو و استاد به امضا رساندند.
7212/6043
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: اهواز آلمان استان بوشهر دانشجو دلار محیط زیست اهواز امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان از دریافت مبلغ بیش از ۴۹۰ میلیارد ریال تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان و دانش آموختگان این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

محمدرضا جعفری دوازدهم اردیبهشت با اعلام این خبر افزود: بر اساس پیگیری‌های به عمل آمده و در راستای کمک به ایجاد اشتغال برای دانش آموختگان و دانشجویان مراکز آموزش علمی کاربردی استان، از محل تبصره ۱۶ و ۱۸ برنامه بودجه سال ۱۴۰۲، ۴۹۱ میلیارد و ۴۷۸ میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی جذب شد.

وی تصریح کرد: این مبلغ برای ۵۰۶ نفر از دانشجویان و دانش‌آموختگان این دانشگاه از محل تسهیلات در اختیار بنیاد برکت، سازمان صنعت، معدن و تجارت، صندوق کارآفرینی امید، بسیج سازندگی، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان پرداخت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صادرات غیرنفتی استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • رشد ۳۵ درصدی جذب دانشجو در دانشگاه علمی- کاربردی مازندران
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • اعلام آمادگی استاندار گلستان برای اجرایی شدن تفاهم‌نامه مشترک با جهاد دانشگاهی
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه‌های راهداری در استان بوشهر تخصیص یافت
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان به طرح‌های راهداری بوشهر
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • تأمین ۱۰۰۰ میلیارد تومان برای توسعه فضای آموزشی بوشهر