Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مدیرکل ورزش وجوانان خراسان رضوی با معاونت دادستان در امور اجتماعی وپیشگیری از وقوع جرم وحفظ حقوق عامه استان، مدیرکل امور حقوقی وزارت ورزش وجوانان و مدیر کل دفتر امورمجلس وزارت ورزش وجوانان در محل دفتر معاونت دادستانی دیدار و گفت‌وگو داشتند.

فرزاد فتاحی درخصوص مباحث مطرح شده در این جلسه اظهار کرد: از موضاعت مطرح شده در این جلسه پیرامون آسیب های اجتماعی ونقش ورزش در کاهش این آسیب ها، استفاده از ظرفیت‌های دستگاه قضایی و معاونت دادستانی در حوزه ورزش ، بررسی مشکلات هیئت‌های ورزشی استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین درباره بررسی مشکلات اماکن ورزشی به ویژه اماکن ورزشی حاشیه شهر و ورزشکاران این مناطق، انعکاس وبررسی اخبار کمیته انضباطی و تصویب آن، ارسال بخش نامه‌ها و قوانین به هیئت‌های ورزشی استان و بررسی و تقویت بیمه نامه مسئولیت مدنی اماکن و ورزشکاران تبادل نظر صورت گرفت.

قاضی بخشی محبی ضمن تقدیر از اقدامات ارزشمند مدیر کل ورزش و جوانان استان  و اینکه اقدامات وی از زمان حضور در استان مورد توجه دوست داران حوزه ورزش بوده تاکید کرد: دادستانی خراسان رضوی با توجه به ظرفیت‌های قانونی موجود وخصوصا کمیته نظارت بر اماکن ورزشی و کارشناسان مختلف حقوق ورزشی اماده است تجربیات خود را به وزارت ورزش وجوانان نیز منتقل کند تا بیش از پیش شاهد کنترل برخی تخلفات باشیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیشگیری از وقوع جرم حقوق خراسان رضوی معاون ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه‌ای مواجه شد.
حسن جعفری افزود:پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند، اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.
مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

دیگر خبرها

  • شتاب مطلوب طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • زندگی ۸۲۰۰ خانوار عشایری در استان خراسان رضوی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • داورزن خراسان رضوی هزار و ۷۰۰ نفر شتر دارد