Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری تقریب، فلسطینیان ساکن نوار غزه همانند شب های گذشته اقدام به آتش زدن لاستیک و انداختن لیزر روی چشم نظامیان اسرائیلی مستقر در شرق شهرک بیت حانون واقع در شمال نوار غزه کردند تا اینگونه فعالیت های آنان را مختل کنند.
 
این اقدامات و فعالیت ها در چارچوب برنامه های مربوط به تظاهرات بزرگ بازگشت با هدف شکستن محاصره ظالمانه این باریکه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
اشغالگران صهیونیست با شلیک گلوله و گاز اشک آور اقدام به سرکوب فلسطینیان کردند که طی آن 8 نفر زخمی شدند.
 
این در حالی است که شامگاه دیروز سه شنبه یک کشاورز سالخورده فلسطینی در نوار غزه به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی شهید شد.
 
خبر دیگر اینکه، نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز چهارشنبه روستای خان احمر در شرق قدس اشغالی را محاصره کرده و آماده تخریب آن شده اند.
 
دادگاه رژیم صهیونیستی حکم تخریب این روستای فلسطینی را صادر کرده است و رژیم صهیونیستی تا روز گذشته به ساکنان آن مهلت داده بود، تا خانه های خود را تخلیه و این منطقه را ترک کنند.
 
اکنون پس از پایان مهلت داده شده، ارتش رژیم صهیونیستی این روستا را محاصره و خود را برای تخریب آن آماده می کند.
 
طی روزهای و هفته های گذشته، بسیاری از کشورها تصمیم رژیم صهیونیستی برای تخریب این روستای قدیمی فلسطینی را محکوم کرده و خواستار تجدیدنظر در آن شده بودند.
 
با تخریب این روستا علاوه بر آواره شدن صدها فلسطینی، ارتباط بین مناطق فلسطینی نشین در کرانه باختری و قدس اشغالی، عملا قطع خواهد شد.
 
رژیم صهیونیستی قصد دارد، با تخریب این روستا که از موقعیت استراتژیک و بسیار مهمی برخوردار است، اراضی آن را تصرف و برای توسعه شهرک سازی اختصاص دهد.
 
ساکنان روستای خان احمر و صدها نفر از فعالان خارجی حامی فلسطین از مدت ها پیش در این روستا تحصن کرده اند تا مانع از تخریب آن شوند.
 
نظامیان اسرائیلی اخیرا یک فعال فرانسوی را که از جمله تحصن کنندگان در این روستا بود، پس از ضرب و شتم بازداشت کردند و مدتی هم در بازداشت نگه داشتند، اما پس از آزادی، این فعال فرانسوی بلافاصله به این روستا بازگشته و به تحصن در آن ادامه داد.
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۸۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن ۴ نظامی دیگر صهیونیست درغزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن چهار نظامی دیگر این رژیم طی ۲۴ ساعت گذشته در جریان نبرد با مبارزان مقاومت فلسطین در غزه خبر داد.

ارتش صهیونیستی تاکید کرد که از آغاز جنگ در غزه ۵۲۰ نظامی این رژیم به شدت مجروح شدند.

طبق این گزارش، ۲۴۳ افسر و نظامی زخمی شده صهیونیست تحت درمان هستند که حال ۲۶ نفر از آنها وخیم است.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین بیان کرد که ۴۱ نظامی اسرائیلی از آغاز جنگ در غزه به ضرب گلوله نیروهای خودی یا حوادث عملیاتی کشته شده و ۶۳۰ نفر هم زخمی شدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن ۳۳۶۱ افسر و نظامی از زمان شروع جنگ اشاره کرد که ۱۶۱۰ نظامی در جریان حمله زمینی زخمی شده اند.

کد خبر 6100579

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی‌شدن چندین فلسطینی در حملات جدید رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • زخمی شدن ۴ نظامی دیگر صهیونیست درغزه
  • حریم و روستاهای شرق تهران برای گذران اوقات فراغت محل مناسبی هستند |‌ همدردی با آبشار اشک ریز
  • بزرگترین عملیات تخریب در نقب/ ۴۷باب خانه فلسطینیان ویران شد+ فیلم
  • درگیری شدید نیرو‌های قسام با نظامیان رژیم اشغالگر در شرق رفح
  • جنگنده‌های صهیونیستی مناطق مسکونی غزه و رفح را زیر آتش گرفتند
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • حزب الله: با پهپادهای انتحاری المطله را هدف قرار دادیم
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در موج حملات هوایی علیه رفح