Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ پاسدار زارع کمالی در جلسه هماهنگی مرحله سوم رزمایش بزرگ محمد رسول ا... که با حضور بسیجیان خواهر ناحیه مرکزی یزد برگزار شد گفت: در روز رزمایش که پنجشنبه تاریخ ۱۲/۰۷/۹۷ در مسجد ملااسماعیل برگزار می‌گردد همه بسیجیان ا. حضور فعال، پرشور وهمگانی خود به دشمن ایستادگی، استکبار ستیزی وافتدار جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 فرمانده یگان امنیتی سپاه الغدیر ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی وشهدای حادثه تلخ اهواز خطاب به بسیجیان خواهر ناحیه مرکزی یزد که حراست وامنیت رزمایش را بر عهده دارند گفت: مسائل ایمنی وامنیتی در لحظه لحظه رزمایش از بدو سازماندهی نیرو‌ها تا برگشتشان به منازل باید به طور کامل وجدی رعایت شود تا شاهد حوادث جانگداز وتلخ اهواز به دست منافقین کوردل نباشیم.
وی در ادامه افزود:امیدوارم با استعانت از خداوند متعال ونصب العین قرار دادن رهنمود‌های رهبر کبیر انقلاب وموسس شجره طیبع بسیج، حضرت امام (ره) وفرامین مطاع حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به نحو شایسته‌ای در جهت تحقق اهداف این برنامه بزرگ گام‌های موثری را برداریم.
فرمانده ناحیه روح ا... یزد تصریح نمود:روحیه جهاد ومقامت که یکی از مایه‌های اقتدار وعظمت انقلاب اسلامی است باید در بسیجیان ما حفظ شود ودر صحنه‌های حساس مانند رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسول ا.. به تمام مستکبرین عالم، بدخواهان داخلی وخارجی نشان داده شود تا دشمن در رسیدن به اهداف شومش مایوس‌تر از روز قبل باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران اسلامی بود

حجت الاسلام علی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: حمله سپاه پاسداران به سرزمین اشغالی اسرائیل به همه مردم ایران و فرزندان ولایت و رهبر تبریک می‌گویم.

وی افزود: همانگونه که رهبر فرمودند اسرائیل باید تنبیه می‌شد و ایران اسلامی با ارسال موشک اسرائیل این تنبیه را انجام داد.

حجت الاسلام خورشیدی تاکید کرد: اسرائیل باید یک گوش مالی می‌شد و خوشبختانه این اتفاق افتاد و شاهد هستیم که این رژیم غاصب نفس‌های آخر خود را دارد می‌کشد و به فضل الهی به زودی نابود می‌شود.

وی عنوان کرد: عملیات وعده صادق نمایش اقتدار ایران اسلامی بود که موجب شکست رژیم صهیونیستی شد.

امام جمعه بیجار خاطر نشان کرد: اسرائیل باید بداند که با کوچک‌ترین خطایی با و پاسخ محکم‌تری از سوی فرزندان ولایت موجه خواهد شد.

کد خبر 6078690

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق قدرت بازدارندگی را به نمایش گذاشت
  • نمایش اقتدار با صلابت نیرو‌های مسلح در خاش
  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار ایران اسلامی بود
  • آرامش اقتصادی با نمایش اقتدار نظامی/ چرا نرخ ارز کاهشی شد؟
  • جمهوری اسلامی ایران صلح طلب، اما جنگ بلد
  • استاندار کردستان: سپاه اقتدار نظام را به نمایش گذاشت + فیلم
  • ایران سیلی جانانه‌ای به رژیم صهیونیستی زد
  • ایران با چه پهپادی به اسرائیل حمله کرد؟
  • رزمایش "حجاب" پلیس، سپاه و بسیج در رشت آغاز شد
  • تحولات کنونی مطابق میل استکبار پیش نخواهد رفت