Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:53:23 GMT

نمایش ۳۳ مدال با یاد سهراب سپهری

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۹۰۰۰

نمایش ۳۳ مدال با یاد سهراب سپهری

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه طراحی و ساخت مدال سهراب با عنوان «مدال سهراب» متشکل از ۳۳ اثر از ۲۸ هنرمند روز جمعه ۱۳ مهر ساعت ۱۶ در گالری ماه مهر افتتاح می شود.

«مدال سهراب» عنوان رقابتی است که با حضور شماری از چهره‌های حوزه فرهنگ و هنری ایران به عنوان داور برگزار شد و آثار هنرمندان جوان ایرانی در آن مورد ارزیابی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز تناولی مجسمه ساز و بنیانگذار مدال هنری در ایران، مارسی بورنه متخصص مدال و رییس انجمن مدال انگلستان، الهه جواهری گالری دار و عضو هیات مدیره موسسه ماه مهر، هدیه تهرانی بازیگر و مونا پاد مجسمه ساز و نماینده بخش مدال موزه بریتانیا در ایران داوران این رقابت بودند.

در نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه طراحی و ساخت مدال سهراب، آثاری از مریم ابتکار (۲ اثر)، مژده ابراهیم، آتنا اخوان، هدی اژدری فریمانی، عباس اکبری، صدیقه امراللهی فرد، مهروز بلادی، اشکان بهجو، مونا پورحسینی، مهسا ثمری، سیاوش جرایدی، آویسا خواجه نوری، مهسا خیرخواه، سارا رزمی (۲ اثر)، بهارک رمضانی، لیلا زنگنه، نیلوفر صالحی، لیلی طاهری (۲ اثر)، مریم طبایی، شاهین قاسمی، فرهنگ ماهرانی، علیرضا مجیدی (۲ اثر)، بنفشه محمد سویی، بهناز محمد هادی، بتول مطلبی، آرش معدنی، امیر موسوی زاده و علی اصغر نوری تیرتاشی (۲ اثر) به نمایش گذاشته می شود.

آیین گشایش نمایشگاه آثار برگزیده مسابقه طراحی و ساخت مدال سهراب جمعه ۱۳ مهرماه در گالری ماه مهر به نشانی خیابان آفریقا، کوچه نیلوفر، پلاک ۷ برگزار می‌شود.

کد خبر 4419795

منبع: مهر

کلیدواژه: پرویز تناولی سهراب سپهری موسسه ماه مهر هدیه تهرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی هالیوود سریال ایرانی موسیقی ایرانی هفته دفاع مقدس انیمیشن برنامه رادیویی کارگردان تئاتر حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۹۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد

اکبر ابدالی گفت: بخش تولید کفش ماشینی یکی از حوزه‌های موفق صنعت استان قم است که توانسته با ایجاد زنجیره‌ای پیوسته از ابتدا تا تولید نهایی محصول و حتی صادرات آن را به خوبی مدیریت کند.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قم افزود: بهره‌برداران این صنعت با استفاده از دانش و فناوری روز جهان، مشغول تولید انواع کفش‌های ماشینی و صندل هستند و توانسته‌اند علاوه بر بازار ایران در بازار‌های بین المللی نیز جایگاه ویژه‌ای به‌دست آورند.

او ادامه داد: ظرفیت‌های این صنعت در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ به نمایش درآمد تا هم یکی از قابلیت‌های صنعتی استان قم به بازدیدکنندگان معرفی شود و هم بستری برای جذب سرمایه گذاران علاقه‌مند به فعالیت در این بخش باشد.

کفش و صندل از مهمترین کالا‌های صادراتی قم به بازار‌های جهانی است و در طول سال‌های اخیر ارز آوری خوبی برای استان به همراه داشته است.

 گزارش جمع بندی صادرات انجام شده از گمرکات استان قم در ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۲ نشان می‌دهد، کفش و صندل در رتبه سوم کالا‌های صادراتی استان قرار دارد.

طی مدت یاد شده ۱۳ هزار و ۳۲۰ تُن انواع مختلف و متنوع کفش و صندل به ارزش ۲۳ میلیون و ۶۲۷ هزار و ۲۰۲ دلار از گمرکات استان قم به کشور‌های هدف صادر شده که این آمار نشان دهنده موفقیت فعالان صنعت کفش قم در حوزه تجارت است.

فعالان این صنعت تلاش دارند تا در سال‌جاری علاوه بر حفظ بازار‌های موجود، در بازار‌های جدیدی نیز برای عرضه محصولات تولیدی خود حضور داشته باشند و در همین رابطه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده‌است.

کفش ماشینی از جمله خوشه‌های صنعتی موفق در قم است و فعالان این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های قابل توجه استان در صنعت کفش، محصولات تولیدی خود را به بازار‌های داخلی و بین‌المللی صادر می‌کنند.

حدود ۳۰۰ واحد تولیدی در صنعت کفش قم فعال است، همچنین این صنعت در استان حدود ۱۰ هزار شغل مستقیم و ۲۵ هزار شغل غیرمستقیم به وجود آورده‌است.

لازم به ذکر است ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو ۲۰۲۴ از روز هشتم اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاه‌های بین‌المللی میلاد تهران آغاز و تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • با عشق به ایران در ارمنستان (+عکس)
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • با عشق به ایران در ارمنستان
  • اینجا طبیعت از بوم بیرون می‌زند!
  • نمایش موقعیت های سرمایه گذاری گیلان در ایران اکسپو ۲۰۲۴
  • اکسپو ۲۰۲۴، «نمایش امنیت» ایران
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • توانمندی صنعت قم برای تولید انواع کفش در نمایشگاه اکسپو به نمایش درآمد