Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ بازار کتاب اولین و بزرگترین سامانه دانلود کتاب الکترونیکی رایگان برخط است که با هدف در دسترس قراردادن متون و کتب شیعه به همت مرکز قائمیه اصفهان راه‌اندازی شده است.   علاقه‌مندان به حوزه کتب دیجیتالی به کمک این کتابخانه به هزاران عنوان کتاب به زبان‌های مختلف فارسی، عربی، انگلیسی، آذری و امثال آن دسترسی خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مرکز قائمیه اصفهان در اقدامی جدید آمادگی همکاری خود را جهت دیجیتالی کردن آثار مکتوب تمامی ناشرین، مولفین، محققین و موسسات فرهنگی به زبان‌های مختلف دنیا و در قالب اندروید، آی او اس، ویندوز و سایر فرمت‌های مختلف نرم‌افزاری به صورت کاملا رایگان اعلام کرده است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب فایل وورد یا زرنگار همراه با پی‌دی‌اف و تصویر جلد به شماره 09132000109 تلگرام کنند تا در اسرع وقت اپلیکیشن آن به نام ناشر یا مولف یا موسسه تولید و در اختیارشان قرار گیرد. همچنین می‌توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر به اینجا کلیک کنید.
امکانات این نرم‌افزارها شامل جست‌وجوی قدرتمند و سریع در یک یا همگی کتاب‌ها، سادگی مطالعه متن، امکان سفارشی‌سازی متن با تغییر فونت، اندازه متن، تغییر حاشیه صفحه، رنگی‌کردن اعراب، نوشتن یاداشت و نشانه‌گذاری یا اشتراک‌گذاری متن، دریافت لیست کتاب‌ها به صورت آفلاین و چندزبانه بودن برنامه شامل فارسی، عربی، انگلیسی، آذربایجانی، چینی و اردو است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا فناوری اطلاعات کتب شیعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، تهمتن عبداللهی گفت: تا کنون از تعداد ۴۵هزار و ۴۵۵ مجوز معتبر کاغذی در استان تعداد ۹هزار و ۷۷۶ مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.  
وی افزود:بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، صاحبان همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.
عبداللهی گفت:متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت ️از طریق گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • رشد ۹۰ درصدی رصد کامل دارو‌های استراتژیک در سامانه تیتک
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • درآمد تعمیرات برد الکترونیکی چقدر است
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • بررسی یک ادعای بی‌اساس/ داستان دکترای افتخاری رئیسی از بزرگترین دانشگاه پاکستان چیست؟
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی