Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - گنبدکاووس - ايرنا - رييس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: با هدف تنظيم بازار، کنترل قيمت ها و جلوگيري از گرانفروشي، مقدار زيادي روغن نباتي و رب گوجه فرنگي با قيمت مصوب در اين شهرستان درحال توزيع است.

خليل رجبلي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در 48 ساعت گذشته مقدار 22 تن روغن نباتي خوراکي اعم از جامد و مايع در اندازه هاي مختلف با قيمت مصوب از طريق تعدادي فروشگاه زنجيره اي و بزرگ در سطح شهر گنبدکاووس آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: اين روغن ها محصول يک واحد توليدي روغن نباتي خوراکي در گنبدکاووس است که با قميت مصوب و به مقدار کافي در حال توزيع است و توانسته در کنترل و کاهش قيمت اين محصول نقش بسزايي داشته باشد.
رجبلي از توزيع رب گوجه فرنگي يکي از واحدهاي توليدي نام آشناي منطقه با قيمت هر قوطي 90 هزار ريال از طريق 10 فروشگاه زنجيره اي و بزرگ در شهر گنبد خبر داد و گفت: در توزيع اين محصول نيز محدوديتي وجود ندارد.
وي با بيان اينکه برنامه ريزي هاي لازم از سوي ستاد مرکزي تنظيم بازار کشور براي تامين کالاهاي اساسي مورد نياز انجام شده است، تصريح کرد: هيچ مشکلي در تامين اين کالاها وجود ندارد.
رييس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس از شهروندان نيز درخواست کرد که تا از خريد بيش از مصرف خانوار و انبار کردن آن بشدت پرهيز نمايند زيرا افزايش تقاضا براي خريد، سبب سوء استفاده برخي افراد براي گرانفروشي مي شود.
رجبلي همچنين از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده گرانفروشي و يا احتکار کالا از سوي افراد مراتب را شبانه روزي به شماره 124 گزارش نمايند.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعيت درشرق استان گلستان واقع است.
1860/3039/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • نیمی از ۱۴ هکتار باغ گوجه سبز سرخه سامانه آبیاری نوین دارد
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • چرا این ماده غذایی کالا‌ی مورد علاقه سارقان است؟
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • تامین گوشت گرم در استان یزد