Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-30@12:37:40 GMT

برای سرکوب دشمنان نیاز به اجازه خارجی‌ها نداریم

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۸۹۹۴۹۹

به گزارش وانانیوز،  امیر عبدالرحیم موسوی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای ارتشی حمله تروریستی اهواز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیرو‌های مسلح یک مجموعه هستند که متناسب با تهدیدات آمادگی‌های لازم را کسب می‌کند، گفت: همه بخش‌هایی که وظیفه دارند از حریم امنیت کشور دفاع کنند، به تناسب تقسیم‌بندی‌های ستاد کل نیرو‌های مسلح به اجرای ماموریت خود می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال ممکن است بنا به تدبیر ستادکل نیرو‌های مسلح، یک ماموریت به دو، سه بخش نیرو‌های مسلح سپرده شود یا اینکه ممکن است یک بخش، دو - سه ماموریت را انجام دهد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال این هستند که بر پیکره نظامی و امنیتی کشور خدشه وارد کنند، افزود: در جنگ ممکن است یک دست زخمی شود که باید آن دست را ترمیم کرد، ممکن است یک نفر شهید شود که باید برای آن شهید جایگزین پیدا کرد. در حمله تروریستی اهواز، ۲۵ نفر از هموطنانمان به شهادت رسیدند و بیش از ۶۰ نفر نیز مجروح شدند و این مثل تیری بود که به قلب ما خورده باشد.

موسوی تاکید کرد: ما این مجروحیت را هنوز داریم، اما آن‌هایی که این زخم را به ما وارد کردند، ده برابر آن را چشیدند و باز هم خواهند چشید.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اقدامات تروریستی دشمنان و ضد انقلاب در کشور ما اتفاق جدیدی نیست، اظهار کرد: تروریست‌ها از روز دوم پیروزی انقلاب اسلامی، اقدامات خبیثانه خود را در کشور آغاز کردند و البته همیشه ما بودیم که بر آن‌ها پیروز شده و روسفید و عزتمند از این معرکه خارج شدیم.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته دبیر شورای عالی امنیت ملی کشور در این زمینه که پایگاه‌های تروریست‌ها در سه مایلی آمریکایی‌ها در سوریه قرار دارد، گفت: حقیقتاً تروریست‌ها و آمریکا یکی هستند و در یک جبهه قرار دارند.

فرمانده کل ارتش در پایان در پاسخ به پرسشی درباره اظهارات وزیر دفاع آمریکا مبنی بر اینکه که ایران بایدبرای حمله موشکی به تروریست‌ها با هماهنگی آنان عمل می‌کرد، تصریح کرد: ما برای دفاع از آرمان‌های کشور و حفظ امنیت مردم و سرکوب دشمنان احتیاج به اجازه هیچکس نداریم. ما بر اساس فرمان فرمانده معظم کل قوا عمل می‌کنیم و لاغیر.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۸۹۹۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح کشور از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند، اما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، البته نزدیک هستیم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی امروز در آیین تکریم و معارفه فرمانده پدافند هوایی شرق کشور اظهار داشت: در زمان خاصی قرار گرفته‌ایم در شرایطی که اگر جوانب آن رعایت شود در زمینه سازی ظهور مهدی(عج) تأثیرگذار است.

وی گفت: در دورانی کره زمین به دو نیم کره تقسیم شده بوده و جایی برای حق و اسلام وجود نداشت. هر کدام از دو نیم کره از آن یکی بدتر بود و اگر امام راحل(ره) این پایگاه دین خدا را تحکیم نمی‌کردند و در مقابل باطل از نوع شرقی و غربی جایگاه محکمی نبود سرنوشت عدالت و نظام امروز به کجا می‌رسید و اگر جای انقلاب و نظام اسلامی خالی بود تمام دنیا را این استعمارگران می‌بلعیدند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد: امروز تمام افتخارات در قطب حق برای اسلام و تمام رسوایی‌ها برای دموکرات‌های دیوانه است و آنچه که نقش مؤثر و سازنده داشت و در بحبوحه جنگ دفاع مقدس و زمینه پیروزی انقلاب رقم زد فرزندان ارتش بودند و در آن زمان ارتش مکتبی و نیروهای مسلح اتحاد را حفظ کردند.

وی ادامه داد: این نیروهای امین و اقتدار و راست‌قامتان از دین و میهن دفاع  کردند و دشمنان را به فرسودگی کشاندند و ما هنوز به آرمان خود نرسیدیم، اما نزدیک می‌شویم و باید از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

انتهای پیام/256

دیگر خبرها

  • پیش‌نیاز پیشرفت و توسعه در هر حوزه، تحقیق و پژوهش است
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • برگزاری رژه اقتدار دریایی در آبراه راهبردی خورموسی
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • ترکیه: ۱۵ تروریست در شمال عراق از پای درآمدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • دانشگاه‌های ایران اجازه ورود نیرو‌های امنیتی به دانشگاه را نمی‌دهد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد