Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@03:05:19 GMT

حکم قصاص پزشک تبریزی رد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۰۰۱۵

 یکی از وکلای مدافع پزشک تبریزی گفت: حکم صادره در خصوص محکومیتموکلم- علیرضا صلحی- از سوی دیوان عالی کشور نقض شده و پرونده به علت نقص تحقیقات به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده شده است.این پرونده دو شاکی دارد که یکی در مورد فوت همسر و دیگری فوت مادربزرگ متهم شکایت کرده‌اند. در مورد فوت مادربزرگ، دایی پزشک تبریزی به جای قصاص تقاضای دیه کرده و در مورد همسر این پزشک هم اولیای دم تقاضای قصاص متهم را کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام حکمت علی مظفری، رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی پیش از این گفته بود: در پرونده پزشک تبریزی عنوان شده که در مرگ همسر و مادربزرگ این پزشک از قرص برنج استفاده شده که او منکر استفاده از این قرص شده ولی آزمایشگاه هم نتوانست نظر دقیق ارائه دهد که برای دادگاه شبهه به وجود آمده اما باید این موضوع حل شود و قاضی باید با رسیدن به قطعیت رأی صادر کند.

این پزشک تبریزی از مهر سال 95 به اتهام قتل همسر و مادربزرگ خود بازداشت شده بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دیوان عالی کشور فوت دیه پزشک آذربایجان شرقی مرگ برنج قتل پزشک دادگاه کیفری استان دیه قتل مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز جمعه هفته جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در دور دوم برگزار می شود. با توجه به این موضوع برخی مقامات مسئول در تبریز اعلام کرده اند سازمان لیگ بازی تیم های تراکتور و گل گهر را از روز شنبه 22 اردیبهشت به یکشنبه 23 اردیبهشت موکول کنند.

ظاهرا به دلیل شمارش آراء و  مسائل دیگر چنین درخواستی مطرح شده است. دیدار تیم های تراکتور و گل گهر از هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید روز شنبه برگزار شود و مشخص نیست که سازمان لیگ با این خواسته موافقت کند یا خیر.

سازمان لیگ طبق برنامه ریزی که انجام داده و با توجه به برگزاری سه هفته پایانی به صورت همزمان و همچنین برگزاری جلم حذفی بعد از فیفا دی باید تا 31 خرداد لیگ امسال را به پایان برساند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • بخشش حکم قصاص پس از ۲۳ سال
  • درخواست تعویق یک روزه بازی تراکتور و گل گهر از سوی مسئولان تبریزی
  • ببینید | بغض معلم تبریزی برای بزرگ‌ترین غصه‌اش روی آنتن تلویزیون
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • رهایی دو زندانی از پای چوبه دار در مشگین شهر
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب