Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@04:14:44 GMT

دستگیری اخلالگران تردد وسایل نقلیه سنگین در ایذه

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۰۰۷۱

حوادث رکنا: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه از شناسایی و بازداشت 2 نفر از اخلالگران در رفت و آمد وسایل نقلیه سنگین در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، مراد شمولی، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه با اشاره به دستگیری 2 نفر اخلالگر در رفت و آمد وسایل نقلیه سنگین بیان داشت: پیش از این هشدار داده بودیم که با افراد هنجارشکنی که اقدام به تعرض، توقف و یا وارد آوردن آسیب به کامیون‌های حمل سوخت و بار در حال تردد در راه‌ های مواصلاتی شهرستان ایذه به شهرکرد و اصفهان و بالعکس به سمت اهواز کنند، برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این خصوص ماموران نیروی انتظامی موفق شدند 2 نفر از اخلالگران رفت و آمد کامیون‌ها و اتوبوس‌ها که با پرتاب سنگ یا بستن جاده سعی داشتند از تردد وسایل نقلیه مذکور ممانعت کنند، دستگیر و روانه زندان Prison کردند.

شمولی اظهار داشت: این وسائط نقلیه‌ای که موردحمله این افراد قرار می‌گرفتند یا وظیفه حمل کالاهای مورد نیاز مردم را برعهده داشتند و یا مسافران را به مقصد می‌رساندند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ایذه به عزم جدی این ارگان برای برخورد با اخلالگران اشاره و بیان کرد: خط قرمز ما در خطر قرار گرفتن امنیت مردم و تضییع حقوق آن ها است و برخوردها با جدیت با افراد هنجار‌شکن و ناقض قانون Law تداوم خواهد داشت.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

آزیتا نامزد داشت اما با نیما در شمال همخوابی کرد / او باردار است! بچه از کیست؟

دادگاه لاهه به نفع ایران رای صادر کرد: آمریکا بایدتحریمها را لغو کند!

عکس جسدی که در رودخانه جاده چالوس شناور بود +فیلم (16+)

مادر بی رحم دختران بی گناهش را با فلفل و نمک شست تا بمیرند +عکس

تجاوز 2 مرد به زن جوان در پارک جنگلی / نگهبان صدای التماس های زن را شنید

همخوابی زشت زن 51 ساله با پسر 17 ساله شوهرش + عکس

قتل زن بدکاره توسط مشتریش در خیابان اتحاد

بارداری دختری 17 ساله هنگام تجاوز در خیابان / از برهنه بودن این زن فیلم گرفتند و ... +عکس

رفتار شنیع فروشنده زن داروخانه برای جلب مشتری وسایل جلوگیری از حاملگی+عکس

دوستم از دختر همسایه بد گفت و من عاشق خواهر او شدم!

غافلگیری تبهکاران تهرانی در رختخوابشان / ببینید با چه سر و وضعی می خوابیدند + فیلم

دستگیری تکنسین اورژانس به خاطر کارهای خلاف در تهران + فیلم و عکس

اعترافات وحشتناک زن جوان مشهدی که 16 روز در محل دفن شوهرش خوابید + عکس

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز حوادث Accidents زندان Prison قانون Law اخبار حوادث دادستان عمومی و انقلاب وسایل نقلیه شهرستان ایذه سنگین عکس فیلم دلار من روزنامه دادگاه تصاویر مرد پسر دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، حمیدرضا کریمی با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های انتظامی استان کرمانشاه گفت: براین اساس طبق قانون، پلیس راهور باید از طریق وسایل ارتباط جمعی به فاصله یک ماه دو مرتبه به مالکان خودروهای رسوبی و وسایل نقلیه فرسوده جهت ترخیص اطلاع رسانی کند.
وی افزود: در صورتی که مالک ظرف مدت سه ماه از تاریخ انتشار آگهی وسایل نقلیه از مراجعه خودداری کند، وسیله نقلیه در حکم رها شده تلقی می شود و طبق مقررات تعیین تکلیف خواهد شد.
دادستان کرمانشاه اظهار داشت: همچنین برای وسایل نقلیه ای که دارای شماره تلفن و نشانی مالک هستند، علاوه بر فراخوان پلیس راهور، از طریق پلیس های تخصصی مربوطه ابلاغ هایی به مالک صورت گیرد و یا با آنها تماس گرفته شود.
وی در ادامه گفت: پلیس راهور باید لیست تمام خودروهای فرسوده غیرقابل استفاده و اسقاطی را احصاء و تفکیک کند و به قید فوریت اقدامات لازم را در جهت ترخیص آنها را به صورت جداگانه اجرایی کند.
کریمی خاطرنشان کرد: به منظور جلوگیری از انباشت مجدد خودروهای رسوبی در پارکینگ ها، در زمان توقیف هر خودرویی باید اطلاعات و مشخصات کاملی از مالک و متصرف آن همچون پلیس راهور، پلیس راه، پلیس‌های تخصصی انتظامی ،کلانتری ها و پاسگاه‌ها و ... ثبت شود.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • زمین احداث پارکینگ وسایل نقلیه سنگین در کرمانشاه تامین شد
  • ۸۵۶ دستگاه موتور سیکلت‌ توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • تجهیز کریدورهای حمل بار مازندران به سامانه هوشمند توزین