Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل زندان های کردستان از برگزاری ۶ هزار و ۴۸۸ نفر ساعت آموزش پرسنل یگان حفاظت زندان های استان در ۶ ماهه اول سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج به نقل از روابط عمومی اداره کل زندانهای کردستان، اسحاق ابراهیمی، اظهار کرد: اقدامات تامینی و حفاظتی نسبت به اقدامات اصلاحی و تربیتی در اولویت قرار داشته و در این راستا لازم است تا کارکنان یگان حفاظت که متولی اصلی ارتقاء سطح امنیت زندانها می باشند، آموزش های لازم در حوزه های مختلف را به طور مستمر فراگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل زندانهای کردستان تعداد نفرات شرکت کننده در تیراندازی سالیانه پرسنل یگان حفاظت مراکز اصلاحی و تربیتی استان را 204 نفر اعلام نمود و در این خصوص اظهار داشت: در این طرح تعداد ۱۲۳ نفر پرسنل کادر و ۸۱ نفر نیز از پرسنل وظیفه زندانهای تابعه شرکت نمودند.

 

ابراهیمی در ادامه سخنان خود از برگزاری ۶ هزار و ۴۸۸ نفر ساعت آموزش برای پرسنل یگان حفاظت زندانهای استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و در این باره اظهار داشت: در ۶ ماهه اول سال جاری اداره کل زندانهای کردستان در راستای ارتقای شغلی و افزایش مهارت جهت بهبود و ارتقای عملکرد نیروهای یگان حفاظت، اقدام به برگزاری دوره های مختلف آموزشی با عناوین مختلف از جمله «گزارش نویسی انتظامی و قضائی، سلاح شناسی کاربردی در امور زندان، آشنایی با نهج البلاغه برای اصلاح و تربیت زندانیان و ... » به میزان ۶ هزار و ۴۸۸ نفر ساعت نموده است.

 

این مقام مسئول همچنین توجه به مسائل امنیتی در زندانها را پیش نیاز ورود به برنامه های اصلاحی و تربیتی دانست و بیان کرد: چنانچه امنیت و آرامش کامل بر زندانها و مراکز اصلاحی و تربیتی حاکم نباشد نمی توان انتظار داشت سایر برنامه های اصلاحی و تربیتی موثر واقع شده و زمینه بازاجتماعی نمودن مددجویان به نحو شایسته صورت گیرد.

 

ابراهیمی عضو شورای قضائی استان در پایان سخنان خود با اشاره به دشواری های شغل زندانبانی تاکید کرد: از آنجائیکه رسالت سازمان زندانها در مسیر کمک به توسعه امنیت و سلامت اجتماعی می باشد لذا کارکنان این مراکز با درک صحیح از اهمیت وجایگاه شغلی خود، دشواری ها را کنار زده و با روحیه ای جهادی در مسیر دست یابی به رسالت سازمانی خود گام بر می دارند.

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره بین المللی امام سجاد ع بندرعباس مجلس دفاع مقدس ارز اربعین حسینی اربعین شیراز اردبیل پیاده روی اربعین آموزش پرسنل زندان های کردستان حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۰۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل

محمد رضا کردان فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران گفت: بنا بر گزارش پایگاه یگان حفاظت میراث فرهنگی شهرستان آمل و در پی اخبار واصله از سوی میراث بانان افتخاری مبنی بر حفاری تعدادی افراد با هویت معلوم در ملک شخصی در منطقه امام زاده عبدالله، بلافاصله ماموران یگان حفاظت به‌همراه عوامل انتظامی با مجوز ورورد از مقام قضایی به محل مورد نظر عازم شدند.

او افزود: در بررسی محل اعلام شده یک مورد حفاری غیر مجاز مشاهده شد و مامورین در این عملیات توانستند از متهمان آلات و ادوات حفاری کشف و ضبط کنند.

فرمانده یگان حفاظت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در این عملیات ۳نفر دستگیر شدند و پرونده به‌منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذی‌صلاح قضایی شد.

کردان افزود: طبق قانون، ساخت، خرید و فروش، نگهداری، تبلیغ و استفاده از هرگونه دستگاه فلزیاب و همچنین ورود آن به کشور منوط به اخذ مجوز از وزارت میراث‌فرهنگی کشور است.

او گفت: با هرگونه تبلیغ، خرید و فروش و استفاده از این دستگاه که به‌منظور کشف آثار و اموال تاریخی است برخورد قانونی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری ۱۴ شکارچی و متخلف صیادی در مازندران
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • ۳ حفار غیرمجاز در حوزه میراث‌فرهنگی در آمل دستگیر شدند
  • دستگیری ۳ حفار غیر مجاز در شهرستان آمل
  • دستگیری ۱۴ متخلف شکار و صید در مازندران
  • دستگیری متخلف شکار و صید در شهرستان میناب
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • قطع درختان جنگل فندقلوی نمین صحت ندارد
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد