Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-04@04:01:01 GMT

امام جمعه سابق سقز دعوت حق را لبیک گفت

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۰۴۵۳

امام جمعه سابق سقز دعوت حق را لبیک گفت

حاج ماموستا عبدالرحمان حسین زاده امام جمعه سابق سقز سه شنبه ۱۰ مهر در بیمارستان امام خمینی( ره) این شهرستان به علت کهولت سن و بیماری درگذشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از سنندج، مسئول مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور و دبیر شورای روحانیت و افتای شهرستان سقز در پیامی درگذشت امام جمعه سابق سقز را تسلیت گفت.

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

انالله و انا الیه راجعون

از خبر درگذشت عالم فقیه و استاد اخلاق و از سلسه عالمان بنام کردستان استاد جلیل القدرحاج ماموستا عبدالرحمان حسین زاده باخبرشدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 خبر فقدان این عالم عارف واراسته وربانی ثلمه ای جبران ناپذیر و ضایعه ای بزرگ برای مدارس علوم دینی اهل سنت کردستان بود.

 

ایشان بیشتر از نیم قرن عمر با برکت خویش را در راه اعتلای دین و تربیت عالمان دینی وآگاه سازی مردم متدین کردستان بالاخص شهرستان سقز و حومه تلاش وافر نمودند در دوران امامت جمعه شهرستان و عضویت در شورای روحانیت و هیئت عالی افتای استان کردستان نقش بی بدیلی در پاسخگوئی به سوالات شرعی دراحوال شخصیه، گره گشا و نقش بی بدیلی داشتند.

 

اینجانب از طرف خود و همکاران و اعضای شورای روحانیت و شورای افتای شهرستان سقز و جامعه روحانیت منطقه و حومه این ضایعه بزرگ را به مردم شریف ایران اسلامی و جامعه اهل سنت تسلیت عرض مینمایم و برای بازماندگان و خانواده محترمشان اجر جزیل و صبر جمیل را خواستارم. 

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: کنگره بین المللی امام سجاد ع بندرعباس اربعین حسینی شیراز اربعین مجلس اردبیل ارز دفاع مقدس رزمایش اقتدار عاشورایی به رحمت ایزدی پیوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   امام جمعه شهرستان پلدشت  ظهر امروز در خطبه های این هفته نماز گفت : با بیداری اسلامی در دنیا امروز شاهد بر ملا شدن چهره ظالم و مستکبران  جهانی هستیم و ستمکران عالم برای اینکه چهره پلیدشان آشکار نشود  درصدد خاموش کردن بیداری مسلمانان هستند .

حجت الاسلام طالبی خاطر نشان کرد این بیداری اسلامی حاصل مقاومت و استقامت جبهه مقاومت در برابر ظامان . نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و اندیشه های امام راحل می باشد و روز به روز شاهد گسترش این بیداری در دنیا هستیم

خطیب جمعه پلدشت در ادامه با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به بیان ویژگیهای آنحضرت پرداخت و گفت : امام جعفر صادق (ع) بعنوان بنیانگذار مذهب شیعه خدمات ارزنده ای را در زمینه علمی و فقهی به مسلمانان انجام داده است

امام جمعه شهرستان پلدشت با اشاره به هفته معلم  این هفته را به تمامی معلمانی که در تعلیم و تربیت نسل و جوان جامعه تلاش می کنند تبریک گفت.

 

 

دیگر خبرها

  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • سهم شهرستان دیر از عوارض آلایندگی کامل پرداخت شود
  • بیداری اسلامی چهره ظالمین را در دنیا آشکار کرده
  • دعوت امام جمعه موقت ورامین از مردم برای حضور پرشور در انتخابات
  • برگزاری ششمین اجلاسیه هم اندیشی روحانیون کلان شهرهای کشور در قم
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس