Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:52:38 GMT

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه «موج» حکم گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۰۵۹۷

مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم کوتاه «موج» حکم گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم حصاری دبیر سومین جشنواره سراسری فیلم کوتاه «موج» کیش، کاظم ملایی را به عنوان مدیر روابط عمومی این دوره از جشنواره‌ کیش منصوب کرد و از تمامی اهالی رسانه درخواست کرد که امسال نیز همراه و حامی این جشنواره باشند تا با یاری آن‌ها، دست‌اندرکاران فیلم کوتاه شاهد برگزاری رویدادی استاندارد، حرفه‌ای و باشکوه در جزیره‌ زیبای کیش باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته‌ ابراهیم حصاری، امسال مهمترین اهداف جشنواره‌ کیش، شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی در عرصه فیلم کوتاه کشور و حمایت و تقویت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان جریانی خردگرا و مستقل در سینمای کشور است.

به گفته او بروزرسانی دانش و مهارت‌های سینمایی فیلمسازان، ایجاد تعامل بین فیلمسازان ملی و سینماگران عرصه فیلم کوتاه کیش و تلاش برای گسترش، تقویت و جذب مخاطبان فیلم کوتاه در جزیره زیبای کیش از دیگر اهداف مهم برگزاری سومین دوره‌ی جشنواره موج کیش است.

 کاظم ملایی مدیر روابط عمومی این دوره از جشنواره، کارگردان سینما است که در پرونده‌ کاری او ۸ فیلم کوتاه از جمله «منها» و «دیلیت» به چشم می‌خورد. «کوپال» اولین ساخته‌ سینمایی کاظم ملایی است که اوایل سال جاری در گروه سینمایی «هنروتجربه» به نمایش عمومی درآمد.

ملایی عضو انجمن سینمای جوانان ایران و عضو سابق هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران است و در چند دوره از جشنواره‌های فیلم کوتاه تهران، جشن مستقل فیلم کوتاه خانه سینما، جشنواره فیلم رویش و ... به عنوان عضو هیات انتخاب و یا داور جشنواره حضور داشته است.

نشست مطبوعاتی سومین جشنواره فیلم کوتاه «موج» کیش، اوایل هفته آینده در دفتر تهران سازمان منطقه آزاد کیش برگزار خواهد شد و در این مراسم از پوستر جشنواره رونمایی شده و فراخوان این دوره نیز اعلام خواهد شد.

کد خبر 4420007 محمد صابری

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره فیلم کوتاه موج فیلم کوتاه کاظم ملایی تئاتر ایران فیلم سینمایی سینمای مستند فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی هالیوود سریال ایرانی موسیقی ایرانی هفته دفاع مقدس برنامه رادیویی انیمیشن حوزه هنری کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۰۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امیرمهدی علوی مدیر روابط عمومی فدراسیون عنوان کرد:

پیرو نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال، نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن، به زودی با حضور دستگاههای ذیربط، مقامات و مدیران مسئول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.

وی افزود:

بدیهی است با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای و همچنین با توجه به الزامات بالادستی، تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

پیگیری حواشی پرسپولیس-سپاهان؛ وزیر ورزش خطاب به تاج: گزارش آسیب‌شناسی را ظرف یک هفته ارائه کنید

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • احضار مدیر روابط عمومی پرسپولیس و مدیر رسانه سپاهان به کمیته انضباطی
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی
  • یک پرسپولیسی و یک سپاهانی به کمیته انضباطی احضار شدند
  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • احضار ۲ مدیر پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟