Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در همایش رؤسا و سرپرستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور در تبریز، افزود: باید وضعیت قبل از انقلاب برای مردم و نسل جوان بیان شود تا بدانیم که از کجا به کجا رسیده‌ایم و بهتر متوجه شویم که چرا انقلاب اسلامی یک نعمت بزرگ برای مردم ایران بود.

 

وی بر استفاده از زبان هنر در بیان دستاوردهای انقلاب تأکید کرد و گفت: گاهی تأثیر و ماندگاری یک اثر هنری از بیان مستقیم یک مطلب بیشتر است و لازم است که بیان دستاوردهای انقلاب نیز توأم با زبان هنر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وضعیت بهداشتی و درمانی مردم در زمان حکومت پهلوی، گفت: در آن دوران کشور ما به لحاظ پزشکی وابسته به خارج بود؛ ولی امروز در همین تبریز عمل‌های پیچیده‌ای مثل پیوند قلب و کبد توسط متخصصان داخلی انجام می‌شود.

 

وی متذکر شد: بعد از انقلاب اسلامی، تحول عظیمی در حوزه بهداشت و درمان کشور اتفاق افتاده و چندین هزار پزشک متخصص به نقاط محروم و روستاها اعزام شده‌اند.

 

خدابخش ادامه داد: اخیراً ۱۴۰ دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل وارد چرخه خدمات درمانی در استان شده‌اند و سه هزار تخت بیمارستانی نیز در حال ساخت داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: خیران عزیز ما سرمایه‌های خود را برای رفاه و آسایش مردم و درمان بیماران هزینه کرده‌اند و هم‌اکنون یک بیمارستان ۵۵۰ تخت‌خوابی برای کودکان و یک بیمارستان برای بیماران سرطانی با مشارکت خیران در تبریز ساخته می‌شود.

 

خدابخش تأکید کرد: در حال حاضر ایران اسلامی توانایی اعزام پزشک به کشورهای دیگر را دارد چراکه در طب و جراحی  پیشرفت‌های زیادی کرده‌ایم و همه بیماری‌ها در داخل کشور قابل درمان هستند.

 

استاندار آذربایجان ‌شرقی همچنین از پایان گازرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: همه این روستاها قبلاً از نعمت برق نیز برخوردار شده‌اند و این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی انقلاب انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی ایران ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۰۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن دعوت مردم و نیروهای جبهه انقلاب به حضور و مشارکت گسترده در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، لیست نهایی نامزدهای مورد حمایت خود در این مرحله از انتخابات را در حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور منتشر کرد.

شورای ائتلاف معتقد است در نهایت این تشخیص مردم و رأی مردم است که نمایندگان ملت را در مجلس شورای اسلامی تعیین خواهد کرد و آنچه ما بر آن اصرار داریم این است که رأی‌دهندگان با ملاحظه و مطالعه سوابق انقلابی و علمی و اجرایی نامزدهای شورا و مقایسه آن با دیگر نامزدها، به صالح‌ترین و مناسب‌ترین فرد رأی دهند.

بر این اساس کاندیداهای مورد حمایت و وثوق جبهه انقلاب مطابق اعلام دفاتر استانی شورای ائتلاف برای دوره دوم انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی به شرح زیر است:

مطابق این خبر، فهرست ۱۶ نفره شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهر تهران برای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم نیز بدین شرح است:

کد خبر 6098211 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • مراکز رشد علوم انسانی در استان‌های کشور تشکیل می‌شود
  • آخرین جزئیات گواهینامه موتورسیکلت بانوان از زبان وزیر کشور
  • حمایت مرکز مالکیت معنوی از دستاوردهای دانش‌آموزان استعداد درخشان
  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • افزایش قدرت معیشتی خانوار در آذربایجان‌شرقی مورد توجه خواهد بود
  • خسروپناه: دستاوردهای دانش‌آموزان سمپادی تمدن نوین اسلامی را محقق کرده است
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • نشت آب در خیابان الزهرا شهر قوشچی از زبان شهروند خبرنگار + فیلم
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی