Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - احتمال بازگشت جپاروف و ابراهیمی به استقلال وجود دارد اما هواداران منتظر بازگشت تیام به این تیم نباشند.

به گزارش وب سایت نود، مامه تیام در عجمان عملکرد خوبی نداشته؛ او فقط یک گل زده و 2 پاس گل داده؛ البته که تیام عملکرد بهتری نسبت به 3 بازیکن خارجی کنونی استقلال داشته و این اظهار نظر شفر و خطیر که تیام عملکرد خوبی در عجمان نداشته چندان قابل توجیه نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود اگرچه که تیام به عنوان مهاجم عملکرد نسبتا قابل قبولی داشته اما به عنوان بازیکنی که قرارداد بالای یک میلیارد بسته است نتوانسته انتظارات عجمانی ها را برآورده کند. همین مسائل باعث شده تا احتمال جدایی تیام از عجمان وجود داشته باشد اما نکته مهم این است که مقصد بعدی او استقلال نیست.

در این بین یکی از اتفاقات جالب این است که مسئولان استقلال اخیرا در اظهار نظرهایشان الحاجی گرو را به تیام ترجیح داده اند. این در حالی است که گرو در بازی هایی که برای استقلال به میدان رفته حتی یک شوت در چارچوب هم نداشته است و این مهم در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان هم تکرار شد.

حالا سوال این است آیا تیام به استقلال بازمی گردد؟ در این باره باید گفت که به گفته نزدیکان تیام او از الاهلی و الهلال عربستان پیشنهاد دارد و احتمال ترانسفر او یه این تیم ها در نیم فصل وجود دارد. حتی آنها معتقدند که عجمان تیام را برای درآمدزایی جذب کرده است و این فصل قصد ترانسفر او را دارد. در این باره بد نیست هواداران استقلال بدانند که خبری از بازگشت تیام به این تیم نیست چرا که استقلال توان مالی برای جذب این بازیکن را ندارد. 

اتفاق مهم اما برای استقلال ابن است که طبق توافق، عجمان علاوه بر پرداخت 300 هزار دلار به استقلال، بابت ترانسفر بعدی این بازیکن هم باید حق الزحمه استقلال را پرداخت کند. استقلال در صورتی که تیام از عجمان به هر تیمی ترانسفر شود 25 درصد سهم می برد و این درآمد خوبی برای باشگاه ایجاد خواهد کرد.

از سوی دیگر ماجرای امید ابراهیمی مطرح است. آیا او به استقلال بازمی گردد؟ ابراهیمی با توجه به ناکامی های تیم الاهلی احتمالا از این تیم جدا خواهد شد. رئیس باشگاه الاهلی گفته است که قصد برکناری میلان ماچالا را ندارد اما در نیم فصل تیم را با جذب نفرات جدید تقویت خواهد کرد. بدین ترتیب احتمال جدایی خانزاده و ابراهیمی از این تیم در نقل و انتقالات زمستانی وجود دارد که از همین رو می توان مقصد احتمالی ابراهیمی را استقلال دانست.

همچنین جپاروف هم تمایل به بازگشت دارد و این موضوع با شفر در میان گذاشته شده است و همه چیز بستگی به تصمیم استقلال و شفر خواهد داشت. 

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی اختصاصی ویژه امید ابراهیمی سرور جپاروف مامه تیام جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از انتخاب فرشید سمیعی به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و جدایی علی خطیر، سرپرست این تیم هم برکنار شد و آتیلا حجازی به عنوان سرپرست جدید باشگاه استقلال منصوب شد. انتشار عکس لحظه عقد قرارداد با حجازی در کنار سمیعی، حاوی نکته‌ای جالب توجه بود که از چشم رسانه‌ها دور نماند. ماجرا از این قرار بود که این دفتر همان دفتری بود که بار‌ها آجورلو قرار‌های کاری خود را در زمان مدیرعاملی استقلال در آنجا برگزار می‌کرد و بار‌ها از مدیرعامل سابق استقلال در کنار افراد مختلف در این دفتر عکس منتشر شد. همین موضوع باعث شد تا شایعاتی در خصوص بازگشت احتمالی آجورلو به استقلال مطرح شود.

پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد این دفتر که حسابی جنجالی شده متعلق به فرشید سمیعی و یکی از دوستانش است و این آجورلو بوده که در زمان مدیریت خود در استقلال بعضی از قرار‌های خود را در آن برگزار می‌کرده است. همچنین در مورد شایعه بازگشت آجورلو به استقلال باید بگوییم که بعید است چنین اتفاقی رخ دهد و برنامه‌ای برای بازگشت آجورلو به استقلال وجود ندارد. از سمیعی و شهریاری به عنوان دو گزینه نهایی مدیرعاملی استقلال نام برده می‌شود و باید دید در نهایت کدام یک این سمت را عهده دار خواهد شد.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • تنها راه بازگشت این ستاره اخراخ تن‌هاخ است
  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • پرسپولیس با این 4 ستاره عوض می‌شود
  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • این شاید ترکیب استقلال در بازی امروز باشد!
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • بازگشت مدافع سپاهان در بازی با استقلال (عکس)
  • بازگشت ستاره پرسپولیس در سالروز تولدش به نساجی
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال