Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:00:56 GMT

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی معارفه شد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۰۹۷۲

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی معارفه شد

در مراسمی با حضور سرپرست معاونت آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استان محمدعلی واقعی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی معرفی شد. ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، عباس لامعی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: اگر آموزش پرورش استان توفیقاتی از نظر آموزشی کسب کرده حاصل خرد جمعی کارکنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل سابق آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: سهمیه خراسان جنوبی از دانشگاه فرهنگیان و ماده 28 برای جذب نیرو در این مجموعه باید افزایش یابد و به صورت ویژه دیده شود. 

وی بیان کرد: ساماندهی خراسان جنوبی با توجه به گستردگی آن کار مشکلی است و از نظر سن خدمتی آموزش و پرورش خراسان جنوبی مسن است و قدمت بالایی دارد.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است که دارای چهار آموزش و پرورش مرزی و 460 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان است که قطعاً مشکل حاد کمبود نیرو در آموزش و پرورش خراسان جنوبی تا سه سال آینده وجود دارد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: آموزش و پرورش نهادی است که از فعالیت‌های همگانی استفاده کرده و نیروها در جهت تعلیم و تربیت جامعه گام برمی‌دارند.

محمدعلی واقعی افزود: آموزش باید در کنار پرورش دیده شود و مشارکت‌های اولیا در امر تعلیم و تربیت مهم است.

وی بیان کرد: ایجاد شادابی و نشاط در مدارس، بازرسی و نظارت، تقویت روحیه پژوهش‌گری، تنوع بخشی و کارگروهی باید مدنظر باشد. 

در این مراسم محمدعلی واقعی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی معارفه و از زحمات عباس لامعی مدیرکل سابق و علی‌‌اصغر موسوی‌کیا  سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی قدردانی شد.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۰۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: تمام محورهای مواصلاتی استان باز شده‌اند، اما همچنان ناایمن هستند، زیرا شانه‌ها شسته شده و در برخی محورها زیر آسفالت جاده‌ها خالی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از بیرجند؛ محمدعلی آخوندی امروز جمعه 7 اردیبهشت گفت: اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی درباره ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار جوی در خراسان جنوبی از روز پنجشنبه تا پایان امروز جمعه 7 اردیبهشت هشدار سطح نارنجی صادر کرده، اما این هشدار بیشتر جنبه احتیاطی دارد و در ادامه روند بارندگی‌های روز گذشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به بارش های پراکنده‌ در شهرستان‌های خوسف، طبس، نهبندان و سربیشه، افزود: بارندگی‌های شدیدی هم به صورت موردی و در مناطق کوهستانی خواهیم داشت.

وی گفت: در حال حاضر هیچ محور مواصلاتی مسدودی به دلیل سیلاب های روز گذشته نداریم، اما این محورها همچنان ناایمن هستند، زیرا شانه ها شسته شده و در برخی محورها زیر آسفالت جاده ها خالی شده است.

خسارت کامل به 20 قنات در زیرکوه

آخوندی با اشاره به خسارت سیلاب روز گذشته در خراسان جنوبی، افزود: تیم برآورد خسارت ها ورود جدی به آسیب های زیرکوه داشته اند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری  خراسان جنوبی  گفت: در شهرستان زیرکوه خسارت کامل به 20 قنات گزارش شده است.

وی از تلف شدن 300 راس دام در سیلاب روز گذشته شهرستان زیرکوه هم خبر داد و افزود: چندین خانه و آغل و قدیمی تخریب شده است، اما این آمار دقیق نیست و باید سیلاب فروکش کند تا تیم های برآورد خسارت، گزارش دقیقی داشته باشند.

خوسف هم خسارت‌های زیادی دیده است

آخوندی در ادامه از خسارت سیلاب به محورهای مواصلاتی، پل ها و آبنماهای شهرستان خوسف هم خبر داد.

انتهای پیام/250

دیگر خبرها

  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • تمام مدارس غیردولتی استان کرمان شهریه‌های متفاوتی دارند
  • تحقق تمدن نوین اسلامی در مسیر آموزش و پرورش قرار دارد
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • کمبود معلم، نتیجه ناترازی در سالهای گذشته است
  • دانشگاه فرهنگیان کرمان با کمبود شدید فضا روبه‌رو است
  • چالش کمبود معلم در استان مرکزی کاهش می‌یابد
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد