Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از کارخانه بافت بلوچ به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای نساجی کشور یاد کرد و گفت: این کارخانه نقش مهمی در اشتغال و تولید منسوجات در جنوب شرق کشور داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، کارخانه فراگیر بافت بلوچ درحالی سال 55 در شهرستان ایرانشهر راه اندازی شد که در زمان اوج فعالیت حدود 2 هزار و 400 نفر نیرو در آن مشغول به فعالیت بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پس از حادثه آتش سوزی در این کارخانه، واحدهای ریسندگی کاملا تعطیل و فعالیت بافندگی و رنگ آمیزی آن محدود شد.
پس از مدت ها اما از سال 94 فعالیت این کارخانه مجددا از سرگرفته شد و گفته می شود در اوایل سال 95 از لیست واگذاری به بخش خصوصی نیز خارج گردید.
با این تفاسیر اما در بازدیدی که روز گذشته منصور معظمی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از این کارخانه داشت از بهره برداری خط جدید ریسندگی کارخانه بلوچ در دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: کارخانه بافت بلوچ به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای نساجی کشور نقش مهمی در اشتغال و تولید منسوجات در جنوب شرق کشور داشته است.
وی با بیان اینکه تمامی امکانات این کارخانه بر اثر آتش سوزی سال88 از بین رفته است، افزود: در حال حاضر ماشین آلات جدید و مدرن برای راه اندازی واحد ریسندگی این کارخانه در حال نصب است وتلاش خواهیم کرد با احیای دوباره این واحد نساجی شاهد تولید کالای داخلی و توسعه اقتصادی منطقه باشیم.
معظمی در ادامه از تکمیل و راه اندازی خط بافندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر تا یک سال آینده خبر داد و گفت: راه اندازی خط جدید ریسندگی کارخانه بافت بلوچ ایرانشهر که برای تجهیز آن تا کنون 100 میلیارد تومان هزینه شده است زمینه اشتغال 170نفر را به طور مستقیم فراهم می کند.

انتهای پیام/
 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نفت،  مهدی حیدری با همراهی مدیران و رؤسای ستادی و عملیاتی به‌منظور حل مشکلات و چالش‌های راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار چشمه‌خوش، کارخانه گاز و گاز مایع ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ از این پروژه‌ها بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رییس‌جمهور به استان ایلام اشاره کرد.

کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰ با هدف جمع‌آوری گاز‌های همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گاز‌های همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش آمار جمعیت بدمسکن در کشور
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • فعالیت در حوزه مهدویت به بدنه دانشگاه سرایت کند
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مشکلات کارخانه
  • کارگران نساجی بروجرد در انتظار حل مسائل کارخانه
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست