Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، برای رزرو هتل در تهران، بهتر است ابتدا به اهداف خود از سفر فکر کنید و سپس بر اساس فاصله مکانی و بودجه، هتلتان را انتخاب کنید.

رزرو آنلاین هتل در تهران

آشنایی با هتل‌های تهران و امکانات اقامتی و سرویس‌های خدماتی آن‌ها از طریق سایت‌های اینترنتی انجام می‌شود. مزیت وارد شدن هتل‌ها به سامانه رزرو اینترنتی این است که می‌توانید از تخفیف‌های فصلی و مناسبتی بهره‌مند شوید و با هتلی که رزرو کرده‌اید، بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت‌های اینترنتی مثل سایت رهی نو، بر اساس نظرات کاربران، به هتل‌ها امتیاز می‌دهند و شما می‌توانید با نکات مثبت و منفی اقامت در هتلی که انتخاب کرده‌اید، آشنا شوید، که از این طریق می‌توانید هتل‌ها را مقایسه کنید و از طبق خصوصیات و نکات مثبت و منفی هر اقامتگاه انتخاب کنید.

در ادامه به معرفی چند مورد از هتل‌های ۵ ستاره تهران پرداخته‌ایم که جز پیشنهادات ویژه و گاهی با تخفیفات تا ۷۰ درصدی رزرو هتل ارائه می‌شوند این تخفیف برای هتل‌های ۵ ستاره مشهد و کیش نیز وجود دارد. البته سامانه رزرواسیون هتل چون رهی نو تمامی هتل‌ها و مسافرخانه‌های تهران را نیز با تخفیف ارائه می‌کند. و این پیشنهادات ویژه اتفاقا در هتل‌های ارزان بیشتر ارائه می‌شود. و دلیل آن تعداد بالای آنها و رقابت برای جذب و شناخته شدنشان است. و اما هتل‌های لوکس که بیشترین تخفیف را دارند :

هتل‌های پنج ستاره تهران

پیش از رزرو هتل‌های پنج ستاره در تهران بهتر است بدانید که این هتل‌ها دارای بالاترین امتیاز هتلداری طبق استانداردهای جهانی هستند و امکانات فوق‌العاده‌ای نسبت به دیگر هتل‌ها با ستاره‌های کمتر دارند. بنابراین این هتل‌ها لاکچری هستند و قیمت رزرو اتاق در آن‌ها بیشتر است.

هتل‌های پنج ستاره برای کسانی که دوست دارند اقامت لاکچری داشته باشند، شخصیت‌های مهم اقتصادی، سیاسی و علمی و فرهنگی مناسب است. همچنین برای توریست‌هایی که دوست دارند اقامت باکیفیتی داشته باشند، گزینه خوبی محسوب می‌شوند؛ زیرا خدمات متنوعی دارند.

چهار تا از بهترین هتل‌های پنج ستاره تهران، هتل پارسیان آزادی، هتل اسپیناس پالاس، هتل هویزه و هتل استقلال است که برای رزرو هتل در تهران، بهترین گزینه‌ها هستند.

رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران با حدود ۴۰% تخفیف

اقامت در هتل اسپیناس پالاس تهران، خاطره‌ای ماندگار در ذهن شما می‌باشد؛ زیرا این هتل در یکی از خلوت‌ترین و لوکس‌ترین مناطق تهران بنا شده است و زیباترین نما را در بین هتل‌های تهران دارد.

رزرو هتل اسپیناس پالاس تهران برای مسافرانی که به بناهای مجلل علاقه‌مند هستند، مناسب است؛ زیرا این هتل از نظر معماری باشکوه است و به همین دلیل، نام «کاخ» را بر آن گذاشته‌اند. لابی این هتل بسیار زیباست و از اولین لحظات ورود به هتل اسپناس پالاس، مسافران به دنبال کشف ریزه‌کاری‌ها و جزئیات باشکوه این بنا مشغول می‌شوند.

پیش از رزرو آنلاین هتل در تهران، از طریق سایت می‌توانید امکانات پذیرایی هتل را بررسی کنید و در صورت مطابقت داشتن با سلیقه شما، آن را انتخاب کنید. هتل اسپیناس پالاس تهران چندین کافه و رستوران دارد و منوهای مختلف غذایی را برای سلیقه متفاوت مسافران، ارائه می‌کند. رستوران لاتون، رستوران مدرن ایرانی و بین‌المللی با منوی بسیار متنوع، غذاهای بی‌عیب و نقصی را سرو می‌کند. رستوران سنتی دیبا با ظروف ایرانی و تهیه غذاهای اصیل ایرانی، شما را برای دقایقی به ایران قدیم می‌برد و طعم شیرین تاریخ را زیر زبان شما می‌آورد.

اتاق‌های هتل اسپیناس بسیار لوکس و مدرن هستند و با دقت خاصی دکوراسیون شده‌اند. اتاق‌های رویال، اتاق‌های بالکن دار، سوییت‌های جونیور و پرزیدنت، از سایر امکانات اقامتی این هتل هستند. اتاق‌های بیزینس در طبقه آخر هتل بزرگ‌تر از سایر اتاق‌ها و سوییت‌های هتل اسپیناس هستند و چشم‌انداز نفس‌گیری دارند. لاکچری‌ترین سوییت این هتل، سوییت اسکای است که در آخرین طبقه هتل اسپیناس پالاس تهران و مرتفع‌ترین نقطه تهران با امکانات ویژه قرار دارد!

مرکز سلامتی و سالن‌های هتل اسپیناس پالاس برای برگزاری مراسم و جشن و همایش‌ها و سمینارها،  از امکانات دیگر هتل پنج ستاره اسپیناس پالاس است

رزرو هتل پارسیان آزادی با حدود ۴۰% تخفیف

هتل پارسیان آزادی در تهران، در بزرگراه چمران واقع شده و در منطقه‌ای خوش‌ آب‌وهوا نزدیک به کوه‌های توچال قرار دارد. نام قدیم این هتل «هایت» بوده و امکانات زیادی برای رفاه مسافران دارد. هتل آزادی تهران رستوران‌ها و کافه‌های متنوعی دارد و برای توریست‌ها و گردشگران داخلی، گزینه مناسبی است. رستوران بین‌المللی ارکیده با انواع غذاهای ایتالیایی و رستوران پارسه با انواع و اقسام کباب‌ها و سوپ‌ها و سالادها، از مهمانان پذیرایی می‌کند.

هنگامی که قصد رزرو آنلاین هتل پارسیان آزادی را دارید، حتما از دیدن امکانات به‌روز ورزشی هتل پارسیان آزادی، مانند سالن بدنسازی و استخر و سونا و حمام سنتی هتل آزادی شگفت‌زده می‌شوید.

برای رزرو هتل ۵ ستاره آزادی تهران، گزینه‌های متنوعی برای اقامت پیش روی مسافران قرار دارد. پیش از رزرو هتل در تهران، بهتر است با  انواع و اقسام اتاق‌های یک نفره، دو نفره (دبل و تویین)، سوییت‌های جونیور، دوبلکس، رویال و پرزیدنتال آشنا شوید. اتاق‌های هتل پارسیان آزادی به شیوه مدرن دکوراسیون شده‌اند و به سیستم تهویه مطبوع هوا نیز مجهز هستند.

سالن‌های متعدد هتل پارسیان آزادی برای مهمانان بیزینس که قصد دارند جلسات کاری را مجلل برگزار کنند، گزینه خوبی است. خدمات ویژه هتل پارسیان آزادی برای برگزاری مراسم شکوهمند همچون عروسی و نامزدی بسیار معروف است. مرکز تجاری هتل پارسیان آزادی تهران، مسافران را از مراجعه به پاساژها و مراکز خرید و تهیه سوغاتی بی‌نیاز می‌کند.

علاقه‌مندان به طبیعت برای رزرو هتل در تهران بهتر است هتل پارسیان آزادی را گزینه اصلی خود قرار دهند؛ زیرا به کوه درکه و تله کابین توچال نزدیک است و چشم‌انداز بسیار زیبایی به کوه‌های اطراف دارد.

رزرو هتل پارسیان استقلال با حدود ۴۰% تخفیف

هتل پارسیان استقلال تهران که در گذشته با نام هتل هیلتون شناخته می‌شده است، در بهترین منطقه تهران واقع شده است. این هتل تمام امکانات هتل‌های پنج ستاره را دارد و به اماکن تاریخی و تفریحی مانند کاخ موزه سعدآباد، تله‌کابین توچال و بازار تجریش، نزدیک است.

هنگام رزرو آنلاین هتل، احتمالا به امکانات ویژه اتاق‌های هتل پارسیان استقلال تهران بر می‌خورید. این هتل مجهز به امکاناتی همچون سیستم امنیتی ضد حریق، صندوق امانات شخصی، تلفن و تلویزیون هوشمند است. سوییت‌های ساختمان غربی هتل استقلال چشم‌انداز شهر و سوییت‌های ساختمان شرقی هتل پارسیان استقلال، رو به ارتفاعات شمال تهران دارند.

رستوران‌های متعدد هتل پارسیان استقلال تهران، این هتل را به گزینه مناسبی برای رزرو هتل در تهران تبدیل می‌کند. رستوران ترکیه‌ای و رستوران فصلی آبشار از بهترین رستوران‌های این هتل هستند که برای دیدارهای خانوادگی و دوستانه بسیار مناسب‌اند.

بازارچه هتل استقلال تهران، برای مسافران گزینه مناسبی است تا بدون خارج شدن از هتل، پاساژگردی کنند و با خرید محصولات لوکس، خاطره خوش سفرشان را ماندگار کنند.

رزرو هتل هویزه

 هتل هویزه از لوکس‌ترین هتل‌هایی است که افرادی با روحیه خاص می‌توانند از اقامت در آن لذت ببرند. این هتل، هتلی تاریخی است و در قسمت مرکزی شهر تهران واقع شده است. هنگام رزرو آنلاین هتل در تهران، متوجه موقعیت مکانی فوق‌العاده هتل هویزه می‌شوید. این هتل دسترسی خوبی به مترو، ایستگاه‌های بی‌آرتی، مترو دارد. نزدیکی هتل هویزه به کتابفروشی‌ها و سالن های تئاتر، این هتل را به گزینه مناسبی برای اقامت هنردوستان تبدیل کرده است.

برای رزرو هتل در تهران، بهتر است به وجود امکاناتی مانند رستوران و کافی‌شاپ در آن‌ها توجه کنید؛ زیرا مسافت طولانی بین مکان‌های مختلف در تهران، اغلب باعث می‌شود زمان زیادی برای رفت‌وآمد صرف شود. کافی‌شاپ هتل هویزه ۲۴ ساعته باز است و رستوران این هتل نیز غذاهای فرنگی و ایرانی را سرو می‌کند.

از دیگر امکانات تفریحی هتل هویزه، می‌توان به سونا و جکوزی و استخر اشاره کرد که گزینه مناسبی برای تفریح و استراحت مسافران است.

انتهای پیام

true برچسب ها : تخفیف وب‌سایت هتل true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزرو هتل میلان ویلا آیدا

رستوران‌ها و کافه‌های زیبا، بناهای تاریخی، موزه‌های شگفت‌انگیز و از همه مهم‌تر هتل‌های لوکس و جذاب از جمله مواردی هستند که باعث شده است سالانه هزاران گردشگر به شهر میلان سفر کنند. شما برای رزرو هتل میلان گزینه‌های بسیار زیادی پیش رویتان دارید. بااین‌حال هتل ویلا آیدا یکی از گزینه‌های بسیار جذاب برای سفر خانوادگی یا گروهی به شهر میلان است؛ اگر می‌پرسید چرا؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه بمانید. ما در ادامه به‌طور مفصل به این سؤال پاسخ خواهیم داد.

هتل ویلا چیست؟

قبل از اینکه به معرفی هتل ویلا آیدا (Hotel Villa Aida) بپردازیم بهتر است کمی درباره ویژگی‌های هتل‌هایی با پسوند هتل ویلا آشنا شوید. در هتل‌های ریزورت یا هتل‌های تفریحی، اقامتگاه‌ها و اتاق‌هایی به نام ویلا وجود دارند. این مدل اتاق‌ها فضای خصوصی بسیار بیش‌تری را نسبت به اتاق‌های هتل‌های معمولی در اختیار مسافران می‌گذارند. به‌عنوان‌مثال اتاق‌های این نوع هتل‌ها، سالن پذیرایی، اتاق خواب مستر، استخر شخصی، سالن نشیمن، جکوزی و... دارند. مشتریان این هتل ویلاها نیز خانواده‌ها و زوج‌های جوان یا افرادی هستند که به‌صورت دسته‌جمعی به سفر می‌روند.

با هتل ویلا آیدا میلان بیش‌تر آشنا شوید

هتل ویلا آیدا تاریخچه بسیار جذابی دارد. این هتل در واقع ملکی متعلق به سال 1929 است. ساختمان هتل آیدا در سال‌های اخیر بازسازی شده اما هنوز هم حال و هوای قدیمی خود را دارد. این ساختمان توسط فردی به نام سزار برای همسرش الیزابت ساخته شده است. آن‌ها نام ملک خود را آیدا گذاشتند و اکنون نوادگانشان این ملک را به‌عنوان یک هتل ویلا اداره می‌کنند. در این هتل، اتاق‌ها و امکانات مختلفی وجود دارد که در بخش‌های بعدی درباره آن‌ها بیش‌تر صحبت خواهیم کرد.

اتاق‌های هتل ویلا آیدا

اتاق‌های متنوعی در هتل ویلا آیدا وجود دارد بنابراین اگر قصد رزرو هتل میلان را دارید؛ این هتل را از قلم نیندازید. به‌احتمال‌زیاد یکی از اتاق‌های این هتل می‌تواند شما را راضی کند. سبک معماری همه اتاق‌های هتل به شیوه کلاسیک است. شما می‌توانید همه آیتم‌های دکوراسیون داخلی یک خانه ویلایی در قرن نوزدهم را در این اتاق‌ها ببینید. البته که امکانات این اتاق‌ها هیچ شباهتی به خانه‌های آن زمان ندارد. در همه اتاق‌های هتل امکاناتی مانند تخت‌خواب، مبلمان، میز ناهارخوری، اتاق نشیمن، حمام و سرویس بهداشتی مجهز، مبلمان و کمد لباس برای آسایش مسافران فراهم شده است. اتاق‌های هتل با پرده‌های حریر، گلدان‌های مختلف، لوستر، تابلوهای نقاشی و بسیاری از لوازم دکوری‌های دیگر تزئین شده‌اند.

شما با اقامت در این هتل به‌هیچ‌وجه احساس نمی‌کنید که در یک هتل هستید بلکه هتل ویلا آیدا حس اقامت در خانه یکی از اقوام نزدیکانتان را به شما می‌دهد. ظرفیت اتاق‌های هتل هم متفاوت است. شما می‌توانید در اتاق‌های دونفره اقامت داشته باشید یا اتاقی با ظرفیت پنج نفر را برای اقامتتان در شهر میلان انتخاب کنید. همه اتاق‌ها پنجره‌های بزرگی رو به باغ دارند و شما می‌توانید چشم‌انداز بسیار زیبایی را از اتاقتان تماشا کنید. همچنین اتاق‌ها بزرگ و نورگیر هستند و شباهتی به اتاق‌های کوچک و دلگیر بسیاری از هتل‌ها ندارند.

امکانات هتل آیدا

مدیر هتل ویلا آیدا تلاش کرده است که همه امکانات موردنیاز برای اقامتی لذت‌بخش را در این هتل فراهم کند. خانم Carla Panigada به‌عنوان مدیر هتل، سال‌ها تجربه هتلداری در هتل‌های لوکس و پنج ستاره را در کارنامه کاری خود دارد. او در مصاحبه‌های خود اعلام کرده است که همیشه دوست داشته یک هتل مینیاتوری با امکانات و خدمات موردعلاقه مسافران داشته باشد. البته او در این زمینه موفق بوده و بسیاری از مسافران از اقامت در این هتل رضایت صددرصدی داشته‌اند.

با مراجعه به سایت‌های بوکینگ هتل می‌توانید امتیاز بالای هتل آیدا را ببینید. از جمله امکانات این هتل می‌توان به اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ خصوصی، استخر و امکانات باربیکیو اشاره کرد. همچنین این هتل به‌عنوان یک هتل دوستدار محیط‌زیست شناخته می‌شود. در ضمن کارکنان هتل به زبان‌های آلمانی، ایتالیایی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

هزینه اقامت در هتل ویلا آیدا چقدر است؟

هتل ویلا با هتل‌های معمولی تفاوت‌های زیادی دارد. به‌عنوان‌مثال امکانات بیش‌تری در اختیار مسافران این نوع هتل‌ها قرار می‌گیرد و از طرفی تعداد مسافران هتل هم بسیار کم است. همه افرادی که می‌خواهند در یک محیط آرام و زیبا اقامت داشته باشند می‌توانند به رزرو هتل میلان آیدا فکر کنند. اگرچه هزینه اقامت در اتاق‌های مختلف با هم فرق می‌کند اما این هتل به دلیل خدمات و امکانات متفاوتش به‌هیچ‌وجه ارزان نیست. بااین‌حال اگر بودجه محدودی در اختیار دارید؛ شاید این هتل برای شما مناسب نباشد.

کد خبر 847405

دیگر خبرها

  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در هتل پارسیان کوثر در میدان ولیعصر
  • رزرو هتل میلان ویلا آیدا
  • رزرو هتل در آمستردام
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم