Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، امین قصمی در نشست شورای آب استان افزود: اکنون بیست هزار متر مکعب آب از این آب شیرین کن در حال توزیع شبکه آبرسانی بندرعباس و شهر‌های اطراف است.
وی گفت: تلاش می‌شود تا پایان سال ۹۸ از ظرفیت کامل آب شیرین کن بندرعباس در شبکه توزیع استفاده شود.
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری هرمزگان با اشاره به اینکه نیاز فعلی آب شرب بندرعباس دو هزار و ۶۰۰ لیتر بر ثانیه است گفت: در تابستان امسال بدلیل کم آبی سد‌های استان هزارو ۷۰۰ لیتر بر ثانیه آب وارد مدار و شبکه توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون راهبری و نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این نشست گفت: هرمزگان یکی از استان‌های فعال و پیشرو در نصب کاهنده مصرف آب در کشور است که تاکنون بین ۳۰ تا ۷۰ درصد در مصرف آب مشترکان صرفه جویی شده است.
حمیدرضا کشفی افزود: توزیع لوازم کاهنده آب را با الویت مشترکان پر مصرف ادامه دارد
فریدون همتی استاندار هرمزگان هم در این نشست گفت: با تامین آب شرب بندرعباس از آب شیرین کن صد هزار متر مکعبی، از این پس منابع آب شرق هرمزگان برای مصارف کشاورزی و عملیات پدافندی در نظر گرفته شود.
تکمیل و تجهیز سریع آب شیرین کن صد هزار متر مربعی و تامین برق مورد نیاز این مجموعه از مواردی بود که در این در این نشست مطرح شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نیاز آبی بندرعباس هرمزگان شورای آب هرمزگان تامین آب بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نَشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های آب و برق، سدها، انرژی، پسماند و حمل و نقل درون‌شهری استان ایلام که با حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: سد چناره در چرداول تأمین کننده آب شرب سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام است، اما با توجه به مطالعات انجام شده توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از لیست اعتبارات ملی خارج شده است و درخواست رفع موانع آن را داریم.

وی افزود: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان بسیار فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه شبکه انتقال ۲۳ کیلومتری آب از سد ایلام به مرکز استان و شبکه انتقال آب چشمه‌های «گل‌گل» فرسوده است، ادامه داد: بعضی شهرستان‌های استان شبکه تصفیه‌خانه و دفع فاضلاب ندارند و ارتقای تصفیه‌خانه شهر مهران که گرانیگاه اربعین است به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

هژبری با اشاره به حوزه حمل‌ونقل درون شهری گفت: اتوبوس‌های درون‌شهری در ایلام بسیار فرسوده است که در راستای نوسازی، تقاضای اختصاص حداقل ۴۰ دستگاه اتوبوس را داریم.

کد خبر 747818

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • برگزاری مسابقات ورزشی پیشکسوتان سپاه در بندرعباس
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»