Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - آنتونیو والنسیا به دلیل ابراز علاقه به پستی علیه ژوزه مورینیو در فضای مجازی، عذرخواهی کرد. ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان، آنتونیو والنسیا، کاپیتان تیم فوتبال منچستریونایتد با لایک کردن پست یکی از هواداران این تیم پس از تساوی بدون گل شیاطین سرخ مقابل تیم والنسیا در لیگ قهرمانان اروپا، جنجال‌ساز شد اما خیلی زود بابت این حرکت خود عذرخواهی کرد و توضیح داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پستی که که والنسیا لایک کرده بود آمده است:«من حتی از نتیجه این بازی متعجب نیستم. من همیشه منتظر تماشای بازی‌های تیم‌مان هستم اما این اواخر مورینیو تماشای بازی‌ها را برای ما به مجازات تبدیل کرده است. یکسری چیزها باید عوض شوند. وقت آن شده است که مورینیو برود».

تصورمی‌شد که این مدافع اکواردوی با علاقه نشان دادن به این پست، به جمع دشمنان داخلی آقای خاص همچون پل پوگبا و الکسیس پیوسته اما او خیلی زود سوء تفاهم‌های به وجود آمده را برطرف کرد و با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش موضع خود را در قبال مورینیو مشخص کرد.

آنتونی والنسیا: صد درصد پشت مورینیو هستم

 

آنتونیو والنسیا در این پست نوشته است: دیروز من در اینستاگرام پستی را بدون آنکه متن کنار تصویرش بخوانم را لایک کردم. اینها دیدگاه‌ها من نیستند و بابت کارم عذرخواهی می‌کنم. من کاملاً حامی سرمربی و هم‌تیمی‌هایم هستم. ما داریم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در نتایج‌مان پیشرفت حاصل شود.

انتهای پیام/

R1015163/P1015135/S3,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در بازدید سرزده از پست استان کهکلویه و بویراحمد خواستار همت مضاعف در توسعه زیرساخت‌ها به ویژه ایجاد سکوی مبادله پست استان شد.

محمود لیائی در این بازدید که صبح امروز انجام شد، در جمع کارکنان پست این استان گفت: سیاست راهبری شبکه پستی، هوشمندسازی تمامی فرایندهاست، بنابراین لازم است مدیران و کارکنان پست در سراسر کشور، با سرعت بیشتری به دنبال تحقق این هدف باشند.

وی در این بازدید با حضور در اداره باجه‌ها و اداره توزیع و ارسال، روند اجرای فرایند‌های پستی در کهکلویه و بویراحمد را مورد بررسی قرار داد و با کارکنان این واحد‌ها در خصوص مسایل و مشکلات بحث و گفت و گو کرد. 

همراهی با یکی از موزعین در گشت نامه‌رسانی یاسوج و بررسی وضعیت توزیع مرسولات و احراز هویت مکانی از دیگر بخش‌های سفر مدیرعامل به استان کهکلویه و بویراحمد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باجه معطله در انتظار مراجعه حضوری!
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • آنتونیو رودیگر در 31 سالگی سرانجام قهرمانی در مسابقات لیگ را تجربه کرد
  • غول خفته والیبال جهان علیه معجزه ایران!
  • آرامکو به دنبال استخدام آقای خاص
  • آنتونیو کاسانو: تمجیدها از اینزاگی را درک نمی کنم؛ باید از او انتقاد کنید!
  • تمجید سایت ژاپنی از زاهدی به‌خاطر گل تاریخی
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال