Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر پیشین تیم‌های ملی شنای ایران از شکایت فدراسیون شنا تبرئه شد. ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ ورزشی رشته های ورزشی نظرات

غلامحسین کریمی، مدیر پیشین تیم‌های ملی شنای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شکایت رئیس فدراسیون شنای ایران از وی به دادگاه فرهنگ و رسانه اظهار داشت: من در تاریخ ششم دی ماه 1396 مصاحبه‌ای با خبرگزاری تسنیم انجام دادم که فدراسیون شنا به ریاست محسن رضوانی از من به دلیل اهانت، نشر اکاذیب، تشویش اذهان عمومی و افترا در تاریخ اول بهمن 1396 به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: رأی دادگاه در تاریخ 7 خرداد 1397 در مورد این پرونده صادر شد و من با ارائه مدارک و مستندات مستدل، تبرئه شدم. فدراسیون شنا هم در مدت 10 روز به رأی صادره اعتراض کرد که شعبه 6 دادگاه کیفری یک، رأی اولیه را تأیید و مجدداً مرا تبرئه کرد.

کریمی در پایان گفت: من پیگیر حقوق قانونی خود هستم و مثل همیشه برای ورزشکاران 3 رشته شنا، شیرجه و واترپلو آرزوی موفقیت می‌کنم.

انتهای پیام/

R1015159/P1015135/S3,33/CT1 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون شنا شنای ایران شنا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون شنا شنای ایران شنا فدراسیون شنا شنای ایران شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین میثاقی در اوایل برنامه فوتبال برتر دوشنبه شب یک روایت عجیب را بر زبان آورد؛ او از ماجرای شکایت یک مربی خارجی از یکی از باشگاه‌های ایرانی بعد از مرگ این مربی پرده برداشت!

میثاقی وقتی مشغول صحبت درباره پرداخت بدهی‌های باشگاه های ایرانی برای دریافت مجوز حرفه‌ای صحبت می‌کرد، اتفاق عجیبی را روایت کرد و گفت: «خانواده یکی از مربیان کروات که قبلا در ایران کار می‌کرد و مدتی پیش فوت شده از یک باشگاه ایرانی شکایت کرده‌اند. ورثه این سرمربی بابت طلب این سرمربی شکایت کردند و منتظرند تا فیفا در این خصوص رای صادر کند.»

سرمربیان کروات متعددی در سالیان گذشته در فوتبال ایران فعالیت کردند و تعدادی از آنها هم فوت شده‌اند. مربیانی مثل کرانچار، ایویچ، بلاژویچ و ... که همگی در ایران کار کردند و دیگر در این دنیا نیستند.

مجری فوتبال برتر هم نامی از سرمربی مذکور نبرد اما به نظر می‌رسد که به زودی در این باره اطلاعات جدیدتری نیز به رسانه‌ها راه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی انتخاب شد
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • شنای مرگ در استخر‌های کشاورزی یزد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • ادامه سیاست ادواردز؛ آرنه اسلوت قدرت نقل و انتقالاتی ندارد