Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@07:07:07 GMT

کشف ۲۸ هزار عدد انواع آدامس خارجی در ساری

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۲۲۳۰

کشف ۲۸ هزار عدد انواع آدامس خارجی در ساری

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی اظهار داشت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه وتوزیع کالای قاچاق ، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی وتحقیقات پلیسی، متهم به قاچاق که در امر تهیه و توزیع آدامس های خارجی قاچاق فعالیت داشته شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اظهار داشت: با شناسایی محل فعالیت این فرد، ماموران پلیس آگاهی با هماهنگی قضائی در بازرسی از این محل ۲۸ هزار و ۸۰۰ عدد انواع آدامس خارجی قاچاق ساخت کشور ترکیه را کشف کردند.

سرهنگ مفخمی، افزود: ارزش ریالی کالای مکشوفه ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده که کلیه اموال به سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

جاشین فرمانده انتظامی استان مازندران با بیان اینکه پدیده قاچاق یکی از عوامل مهم در افزایش تعطیلی مراکز تولید و نرخ بیکاری در جامعه است، افزود: مقابله با قاچاق کالا نیازمند عزم همگانی است.

کد خبر 4420146

منبع: مهر

کلیدواژه: آدامس قاچاق نیروی انتظامی مازندران بوشهر کرمانشاه خبرگزاری مهر گرگان هفته دفاع مقدس مشهد شیراز شهرکرد حمله تروریستی اهواز رژه نیروهای مسلح اربعین حسینی یاسوج دفاع مقدس جنگ تحمیلی خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف کالای قاچاق در مروست

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ عباس رضایی گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران انتظامی مروست حین کنترل محور مواصلاتی مروست به یزد به یکد ستگاه پراید سفید مشکوک و به راننده دستور ایست دادند و آن را متوقف کردند. 
 
سرهنگ رضایی افزود: در بازرسی از خودرو مقادیری نوشابه انرژی زا، انواع شکلات، انواع آبمیوه، آدامس و؛ که به صورت قاچاق حمل می‌شد، قاچاق کشف شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان مروست تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

دیگر خبرها

  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • شوراها در تحول دیپلماسی اقتصادی باید نقش آفرین باشند
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران