Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-19@11:48:09 GMT

واژگونی مینی بوس حامل کارگران معدن

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۲۲۷۵

واژگونی مینی بوس حامل کارگران معدن

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور در ارتباط با جزئیات واژگونی مینی بوس حامل کارگران معدن، گفت: این حادثه حوالی ساعت ۰۷:۴۸ دقیقه صبح امروز (چهارشنبه) در محور راور به فیض آباد استان کرمان رخ داده است.
 
مجتبی خالدی افزود: پس از تماس با سامانه ۱۱۵ اورژانس بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: در این حادثه ۱۱ نفر مجروح شدند که توسط تکنسین های اورژانس به نزدیکترین مرکز درمانی انتقال یافتند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: واژگونی مینی بوس کارگران معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در گلف به اندازه تمام ورزش ایران زیر ساخت ساختیم

تهران- ایرنا- رئیس فدراسیون گلف درباره گسترش این رشته در ایران گفت: در رشته گلف علاوه بر مسابقات و اردوی‌های تیم ملی، زمین آیلند به وسعت ۹۳ هکتار را در محدوده فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راه‌اندازی کردیم که می‌توان گفت به اندازه کل ورزش ایران زیر ساخت ساختیم. 

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید عزیزی درخصوص گسترش رشته گلف در ایران اظهار کرد: در مجموعه فدراسیون، شاخه‌های مختلفی در این رشته وجود دارد که مدل هر کدام متفاوت است. در رشته گلف و مینی گلف به افزایش زیر ساخت و سرمایه انسانی توجه کردیم ولی در رشته بهکاپ، وودبال و کروکت نیازی به زیر ساخت نبود زیرا به صورت پرتابل است. در رشته گلف علاوه بر مسابقات و اردوی‌های تیم ملی، زمین آیلند به وسعت ۹۳ هکتار را در محدوده فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راه اندازی کردیم که می‌توان گفت به اندازه کل ورزش ایران زیر ساخت ساختیم.

وی افزود: اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، برگزاری مسابقات قهرمانی آقایان با حضور ۱۰ تیم و بانوان با ۹ تیم هم از فعالیت‌های سال ۱۴۰۲ بود. در دیگر رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون نیز رقابت‌های قهرمانی کشور را داشتیم که تعداد زیادی ورزشکار در کشور درگیر آن شدند. البته برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری در همه رشته‌ها را نیز نباید از یاد برد که فعالیت بزرگی در تمام کشور بود.

رئیس فدراسیون گلف با اشاره به ساخت زیرساخت‌های ورزشی در کشور عنوان کرد: در رشته مینی گلف سایت‌های مختلفی را در سطح کشور افتتاح کردیم زیرا این رشته نیاز به زیر ساخت و ثابت و دائمی دارد و این روند زیر ساخت‌سازی کار بسیار ارزشمندی بود؛ برای مثال در چالوس سایت مینی گلف با ۳۶ میدان و در قائنات با ۱۸ میدان راه اندازی شد و در نقاط دیگری هم همچنان در حال ساخت هستیم.

وی افزود: به جز زیر ساخت‌ها ما در ساخت تجهیزات نیز پیشرفت زیادی داشتیم و موفق شدیم که تمام تجهیزات رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون یه جز گلف را با بهترین کیفیت در کشور خودمان بسازیم. برای ساخت تجهیزات استاندارد گلف نیز در حال مطالعه هستیم تا بتوانیم مثل بقیه رشته‌ها در ساخت آن نیز موفق باشیم.

عزیزی در مورد گسترش گلف در بین مردم گفت: عمومی کردن هر رشته ورزشی یک سری الزامات دارد که یکی از آن‌ها بحث زیرساخت و دسترسی است. دوم ادوات و تجهیزات است. سوم ظرفیت‌های رسانه‌ها جامعه‌های عمومی مثل شهرک‌ها و شرکت‌ها و دانشگاه‌ها استفاده کنیم. چهارم سرمایه انسانی کافی در فدراسیون و هیات‌ها است که توسعه آموزش انجام شود که سعی کردیم گام مهمی در همه برداریم. رشته مینی گلف و جزئیات و توانمندی‌های درونی آن این است که هر شخصی با هر توانمندی می‌تواند در آن حاضر شود، از کودک تا پیر از فضای گلف می‌تواند بهره‌مند شود. از طرف دیگر افراد سیاسی هم به این رشته روی می‌آورند که از آرامش و تمرکز برخوردار شوند و از این رو است که گلف در بین سیاسیون دنیا رواج پیدا کرده است.

وی با تاکید بر سخنرانی رهبری در دیدار با خانواده ورزش بیان کرد: آذر ۱۴۰۲ محضر حضرت آقا رفتیم و ایشان جملات طلایی گفتند که در بین آن‌ها به برخی اشاره می‌کنم. ایشان در سخنانشان فرمودند «مسئولین دستگاه‌های اجرایی به همه ورزش‌ها توجه کنند با همه ورزشکاران بنشینند و به همه رشته‌ها پاسخگو باشند.» در جمهوری اسلامی در بخش ورزش خانواده خلأ داریم. همیشه به خانواده‌ها گفتیم ورزش کنید ولی نگفتیم چه ورزشی. سوال اینجاست که چه ورزشی می‌تواند برای اعضای خانواده ممکن و موثر باشد؟

رئیس فدراسیون گلف ادامه داد: ورزش خانواده اول باید اخلاق محور باشد که از نظر فرهنگی و اجتماعی برای خانواده آورده مثبت داشته باشد، دوم باید ارزان باشد، سوم آموزش آن سریع و ساده باشد، چهارم بدون آسیب باشد، ششم بی سر و صدا باشد، هفتم از نظر اجرایی در هر مکانی بتوان آن را اجرا کرد و در عین حال یک رشته تخصصی نیز باشد که به عنوان سرگرمی اطلاق نشود که همه این موارد در رشته مینی گلف موجود است. یعنی از نظر فرهنگی و اخلاقی سطح بالایی دارد به تبعیت از رشته اصلی گلف، ارزان است و در خانه هم می‌توان به صورت پرتابل آن را بازی کرد. مینی گلف آموزش سریع و راحتی دارد که در عرض ۱۰ دقیقه بچه‌ها و مادران نیز یاد می‌گیرند. این رشته بدون آسیب است و در زمین یکی ۲ متری تا چند هزار متری بدون وجود سر و صدا می‌توان آن را بازی کرد. به همین منظور ما به عنوان فدراسیون گلف در رشته‌های تابعه فدراسیون، آمادگی این را داریم تا در تحکیم بنیان خانواده، فعالیت داشته باشیم.

منبع: ایرنا کد خبر 737538

دیگر خبرها

  • در گلف به اندازه تمام ورزش ایران زیر ساخت ساختیم
  • مصدوم شدن ۷ نفر در پی تصادف ۲ پراید در تیران
  • واژگونی پراید در محور داران - فریدون‌ شهر با ۶ مصدوم
  • واژگونی پراید در محور داران - فریدون‌شهر با ۶ مصدوم
  • خودرو حامل بار قاچاق توقیف شد/واژگونی موتور سیکلت راکب را به کام مرگ کشاند 
  • نجات جان ۷ نفر در پی حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان ولیعصر
  • حادثه دریایی جدید در جنوب شرق عدن
  • استنشاق گاز در پی نقص لوله بخاری جان ۲ جوان را گرفت
  • تصادف زنجیره‌ای مینی‌بوس و چند سواری در سبزوار ۲۰ مصدوم داشت
  • ۲۰ مصدوم در تصادف مینی‌بوس با خودرو در جادهٔ سبزوار - بردسکن