Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@18:58:54 GMT

بیمارستان کلاله تا دو ماه اینده تجهیز می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۲۴۸۵

بیمارستان کلاله تا دو ماه اینده تجهیز می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از تجهیز بیمارستان ۱۹۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) کلاله تا دوماه آینده خبر داد و گفت : آذرماه امسال تعدادی دیگر از متخصصان مورد نیاز این بیمارستان برای ارتقای سطح خدمات به بیماران مشخص خواهند شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، عبدالرضا فاضل در کلاله جلسه فرمانداری کلاله با اشاره به اینکه پارسال 8هزار و 800 نفر در گلستان جان باختند افزود : 50 درصد این مرگ و میرها به علت بیماریهای قلبی و عروقی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد 1 هزار و 200 نفر نیز به علت سرطان  جان خود را از دست دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه هر 2 ساعت یک نفر به علت بیماری های قلبی و عروقی در گلستان جان خود را از دست می دهد، اظهار داشت: توجه مردم به داشتن تحرک و تغذیه مناسب سبب کاهش آمار مرگ و میر خواهد شد و در این راستا ضرورت مشارکت مردمی در قالب مجمع سلامت در شهرستان ها به ریاست فرماندار را در دستور کار داریم.

دکتر فاضل در ادامه از تجهیز بیمارستان ۱۹۰ تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) کلاله تا دوماه آینده خبر داد و گفت : آذرماه امسال تعدادی دیگر از متخصصان مورد نیاز این بیمارستان برای ارتقای سطح خدمات به بیماران مشخص خواهند شد.

وی ادامه داد: پس از ترخیص دستگاه و تجهیزات سی تی اسکن از گمرک؛ این تجهیزات در بیمارستان کلاله استقرار خواهد یافت. 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، پژمان خلفیان افزود: در تمام هنرستان‌های استان به امکانات جدید تجهیز شده اند.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ سایت کامپیوتری مجهز به ۱۵۰ دستگاه کامپیوتر برای کد نویسی و هوش مصنوعی مجهز شدند گفت: در ۱۷ منطقه آموزشی استان طرح هوش مصنوعی را شروع کرده‌ایم.
خلیفان ادامه داد: در طرح شهید ابراهیم هادی فرایند استعداد یابی در پایه هفتم و هشتم و در یک سال تحصیلی اتفاق خواهد افتاد و در انتهای سال استعداد دانش آموزان بررسی می‌شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات جدید و دردناک از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای ؛ قصد فروش یسنا را داشتند
  • جزئیات جدید از ماجرای یسنا ۴ ساله؛ دلیل ربودن او چه بود؟
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • «کارگری که یسنا را دزدیده بود، قصد فروش او را داشت»
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای؛ کارگر ۳۵ ساله قصد فروش یسنا را داشت
  • تجهیز ۲۰ میلیارد تومانی هنرستان‌های چهارمحال و بختیاری
  • جزئیات جدید از پیدا شدن دختر صحرا؛ پشت‌پرده دزدیده شدن «یسنا» فاش شد!
  • ربایندگان «یسنا» به جرم خود اقرار کردند
  • لحظه دیده شدن یسنا از دریچه دوربین نصب شده بر روی کایت