Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴سید حسن قاضی‌‌‌زاده هاشمی در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی درباره تاثیر تحریم‌ها در چاپ مقالات علمی – پزشکی در مجلات علمی معتبر جهان گفت: این تحریم‌‌ها به هیچ وجه تاثیری در این زمینه نداشته و مقالات علمی ما همچنان در کشورهای اروپایی و آمریکا منتشر می‌‌‌‌شود.

وی با بیان اینکه مشکلی برای چاپ مقالات، نه در مجلات آمریکایی و نه در مجلات اروپایی وجود ندارد، اظهار داشت: اگر کسی کار عمیق پژوهشی نکرده و انتظار دارد که در یک مجله معتبر بین‌المللی چاپ شود، این را به حساب موضوعات روز نگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ مشکلی در این باره نیست و ما در تماس هستیم و مقالات متعدد و اساتید برجسته کشور کار خود را می‌کنند و اصولا نگاه‌ها اینگونه نیست.

وزیر بهداشت افزود: ما در این مورد هیچ گزارشی نداریم. مقالاتی که ارزشمند و با کیفیت است در معتبرترین مجلات دنیا چاپ می‌شود.

قاضی‌زاده هاشمی درباره تاثیر ارز برای قیمت دارو نیز تصریح کرد: ما اصلا کاری با نرخ ارز در تامین دارو، چه در تجهیزات پزشکی و چه ملزومات آن نداریم چراکه ارز ما مشخص است و همان ۴۲۰۰ تومان است تا سال آینده هم ثابت است و آنچه که در کوچه و بازار هست و تعدادی گرفتارش هستند، در حوزه ما نیست و ما تکلیف‌مان رو‌شن است و بنابراین بالا و پایین شدن ارز در این مورد اثر نمی‌گذارد. ممکن است این ماجرا در هتلینگ بیمارستان‌ها که مربوط به خدمات هست تاثیر بگذارد.

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حسن قاضی زاده وزارت بهداشت مقالات علمی تحریم نرخ ارز دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحولات جهانی به سود ایران است

سعید لیلاز: غربی‌ها متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

به گزارش مشرق، یک فعال سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که تحولات جهانی چند سال گذشته به سود جمهوری اسلامی ایران بوده است.

سعید لیلاز طی گفتگویی با یورونیوز تاکید با بیان اینکه در سه سال گذشته همه تحولات بین‌المللی، کم یا زیاد، به سود جمهوری اسلامی بوده، تصریح می کند، از جمله بحران غزه که باعث شده توجه غرب همان قدر که از اوکراین منحرف شده، از روابط ایران و چین هم منحرف شود به سمت حل و فصل بحران غزه. بویژه که غربی‌ها در این فاصله متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اینکه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر اثر سیاسی و سمبلیک دارد و بر زندگی مردم و اقتصاد ایران تاثیر عمیقی نخواهد داشت، می گوید: او درباره تاثیر تحریم‌ها بر روابط ایران و اروپا گفت: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا نقار و شکاف بین ایران و این اتحادیه را بیشتر خواهد کرد. اتحادیه اروپا در گذشته میانجی بین ایران و آمریکا بود، ولی الان کشورهای عربی این نقش را بر عهده دارند.

دیگر خبرها

  • به این دلیل چیپس نخورید!
  • محمدی: تحریم‌ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران شد
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • اصلاح بند س تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۳ چه تاثیری در بهبود وضعیت بازار سرمایه دارد؟
  • تحریم ها عامل رشد صنعت دارو و تجهیزات پزشکی ایران
  • گرمایش جهانی چگونه بر وقوع بلایای طبیعی تاثیر می‌گذارد؟
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۰ ارديبهشت