Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام عبدالعلی ابراهیمی در آیین تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری در شهرکرد اظهار داشت: در جنگ اقتصادی علیه دشمنان، کشاورزان و دامداران خط مقدم تولید و تحقق اقتصاد مقاومتی هستند.

وی افزود: دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی است، تا بتواند به خیال خود، ابهت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را بشکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور استان‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با اشاره به حرکت جهادی این وزارتخانه در زمینه تولید و خودکفایی اضافه کرد: با شکیبایی و تلاش مضاعف تولیدکنندگان، گردنه پر پیچ و خم مشکل اقتصادی کشور را پشت سر خواهیم گذاشت.

ابراهیمی ادامه داد: رسالت نمایندگی ولی فقیه در ادارات جهاد کشاورزی استان ها، تأمین امنیت و سلامت غذایی کشور است.

وی از اعزام بیش از ۱۵۰ نماینده ذبح اسلامی در کشتارگاه‌های دام در کشور‌های مختلف به منظور نظارت بر تولید گوشت حلال و فرآورده‌های دامی برای ورود به بازار ایران خبر داد و گفت: نظارت بر ذبح شرعی، حلال بودن و سلامت غذایی از وظایف وزارت جهادکشاورزی محسوب می‌شود.

گفتنی است: در این آیین حجت الاسلام حبیب الله زمانی به عنوان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در اداره کل جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری معرفی و از زحمات حجت الاسلام ابراهیم دهقان مسئول پیشین این حوزه تقدیر شد.

انتهای پیام/ف

تکریم و معارفه مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهادکشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهادکشاورزی تکریم و معارفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ مباشری گفت: در هفته جهادسازندگی بیش از ۴۰ طرح محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی در این شهرستان اجرا شده است.

او افزود: از دیگر برنامه های  این هفته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و میز خدمت، اردوی سلامت ۲ روزه با حضور ۱۵ پزشک متخصص و ویزیت ۸۰۰ بیمار نیازمند، کلاس‌های تقویتی ویژه دانش آموزان، کلاس خاتم کاری و بازدید از خانواده‌ی شهدا جهادگر است.

فرمانده ناحیه سروستان ادامه داد: این برنامه‌ها از ۱۵ اردیبهشت آغاز شده است و تا ۲۲ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • حجت‌الاسلام رضایی: دانشجویان میدان‌دار عرصه انقلاب هستند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرومیت‌زدایی و عمرانی در هفته جهاد سازندگی
  • همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان برگزار می‌شود
  • اجرای بیش از ۴۰ طرح محرمیت زدایی و عمرانی در سروستان
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • هشدار نارنجی هواشناسی به کشاورزان و دامداران