Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رضا اردکانیان در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تأسیسات آب و فاضلاب در جمع خبرنگاران افزود: اگر ارزش واقعی آب را در نظر بگیریم آب گران نخواهد شد بلکه ممکن است به سمتی حرکت کنیم که آب به ارزش واقعی خود نزدیک شود.

وی گفت: آنچه دولت امسال برای افزایش قیمت آب در نظر گرفته افزایش ۷ درصدی تعرفه آب بود که از اردیبهشت امسال اعمال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردکانیان افزود: در بخش برق هم باید کار مشابه‌ای انجام شود و برنامه مفصلی را در این زمینه تدارک دیدیم تا تابستان ۹۸ حدود ۳ هزار مگاوات به شکلی مدیریت مصرف انجام شود که در این زمینه ۱۱ برنامه در نظر گرفته شده که یکی از آن‌ها اصلاح تعرفه مشترکان پرمصرف و همچنین تشویق مشترکانی است که کمتر از الگو مصرف می‌کنند.

وی گفت: برای تشویق مشترکان کم مصرف مابه ازای مادی نیز در نظر گرفته شده که در حال طراحی و برنامه ریزی آن هستیم.

وزیر نیرو در زمینه برگزاری نمایشگاه صنعت آب نیز افزود: استمرار برگزاری نمایشگاه کار درست و اصولی است که این کار از سال‌های قبل شروع شده و در شرایط فعلی تولید کنندگان و دست اندرکاران زیادی بالغ بر ۲۴۴ شرکت داخلی و خارجی در آن حضور دارند که تعدادی شرکت دانش بنیان نیز در بین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دیده می‌شود.

اردکانیان گفت: برگزاری نمایشگاه صنعت آب دو مزیت عمده دارد اول اینکه مدیران این صنعت از نزدیک به بحث و تبادل نظر با سازندگان و تولید کنندگان تجهیزات و مشاوران صنعت آب می‌پردازند و از طرفی با فناوری‌های نوین که در این مجموعه جمع شده آشنا می‌شوند و دوم اینکه در شرایط فعلی که به نوعی جنگ روانی بر علیه ما تدارک دیده شده که آرامش مردم را هدف قرار داده برگزاری چنین مجموعه‌هایی نقش مؤثری در خنثی کردن طرح‌های آن‌ها دارد.

وی افزود: طرح‌های وسیع برای تأمین، انتقال آب و جمع آوری و تصفیه فاضلاب با سرعت در حال اجراست هر چند مشکلاتی برای پیشبرد آن‌ها پیش آمده، اما دستاورد‌های فنی و مدیریتی که در چهار دهه گذشته به دست آوردیم در این دوره نیز با سربلندی از این مشکلات عبور خواهیم کرد.

وزیر نیرو همچنین در زمینه مشکلات تولید کنندگان صنعت آب نیز گفت: کارگروهی در ستاد وزارت نیرو تشکیل دادیم تا برای تأمین مواد اولیه مورد نیاز مشکلات ارزی، تفاوت‌ها همزمان با دولت و دستگاه‌های مسئول مثل سازمان برنامه و بودجه مسائل سازندگان و تولید کنندگان را پیگیری کنیم.

اردکانیان تاکید کرد: امیدواریم وقفه‌ای در طرح‌های مهم وزارت نیرو که ارتباط مستقیم با آسایش مردم دارد ایجاد نشود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: وزیر نیرو کارگروه کم آبی مشترکان تعرفه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی یزد گفت: سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و پوشاک با حضور بیش از ۱۲۰ شرکت معتبر و چندین شرکت دانش بنیان از کشور‌های چین، ترکیه، هند و همچنین از استان‌های تهران، یزد، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، مرکزی، ایلام وقم آغاز بکار کرد.

احمد قافی افزود: آخرین دستاورد‌های صنعت نساجی و پوشاک در زمینه‌های ماشین آلات و قطعات نساجی، پارچه‌های مبلی و پرده ای، پوشاک و مواد اولیه به مدت چهار روز در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد به نمایش گذاشته شده است.

سیزدهمین نمایشگاه تخصصی بین المللی صنعت نساجی و پوشاک تا ۱۴ اردیبهشت ماه، از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در شهرک نمایشگاه‌های بین المللی یزد دایر خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مصوبه شورای عالی انرژی درباره ممنوعیت تبلیغ کولرهای پرمصرف
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • مسیر تحقق واقعی مشارکت مهم ترین بخش مردمی اقتصاد در جهش تولید و صادرات کشور
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از شنبه با ۲ آپشن/ بالاخره دولت دستور همسان‌سازی حقوق‌ها را داد
  • افزایش جذابیت صنعت نیروگاهی کشور برای بخش خصوصی
  • دائمی شدن قراردادهای کار در دستور کار دولت
  • تصویب دائمی شدن قراردادهای کار در کمیسیون اصلی دولت
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • افزایش بیش از ۸۵۰۰ مگاواتی ظرفیت تولید برق کشور