Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: یکهزار و 400 تن نهاده دامی اعم از کنجاله سویا و ذرت دانه ای بین واحدهای مرغداری و پرورش طیور استان توزیع شد.

سید فضل اله قریشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموع این نهاده های دامی شامل 700 تن کنجاله سویا و 700 تن ذرت دانه ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: توزیع نهاده های دامی در استان در راستای تداوم جوجه ریزی در واحدهای مرغ گوشتی، مرغ تخمگذار و مرغ مادر گوشتی در هفته اول مهر ماه سال جاری انجام شد.
وی بیان کرد: این اقدام در راستای ایجاد تعادل در بازار عرضه نهاده های طیور و کاهش قیمت تمام شده محصول انجام می شود.
قریشی افزود: این نهاده ها پس از کارسازی شرکت پشتیبانی امور دام با نظارت معاونت بهبود تولیدات دامی سازمان و همکاری اتحادیه های مرغداران استان، تعاونی مرغداران شهرستان ها از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان بین مرغداران توزیع شد.
وی اضافه کرد: هم اکنون نیز یکهزار و 170 تن نهاده دامی شامل 500 تن کنجاله سویا و 670 تن ذرت دانه ای با نظارت و هماهنگی معاونت بهبود تولیدات دامی در راستای اهداف یاد شده در حال توزیع از طریق شرکت پشتیبانی امور دام در سطح استان است.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی دارای 727 واحد مرغداری گوشتی با 15 میلیون قطعه ظرفیت و 84 میلیون تن تولید گوشت مرغ بوده و این میزان ظرفیت 2 برابر نیاز استان است.
7125/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشاورزي نهاده هاي دامي آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید، ضمن بازدید از دو واحد تولیدی در ارومیه، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه های تولیدی شد.

عمده مشکلات این مجموعه های تولیدی در حوزه هایی چون شرکت شهرک های صنعتی، سازمان امور مالیاتی و تامین سرمایه ثابت و در گردش از طریق بانک های عامل می باشد که تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

واحد تولیدی نخست فعالیت خود را در ارومیه آغاز کرده است و انواع کنسانتره، پوره و رب تولید می کند.

واحد تولیدی  دوم نیز     در ارومیه انواع پنیر  تولید می کند.

 

 

دیگر خبرها

  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای بر ۲۳ هزار تن نهاده دامی سیستان و بلوچستان انجام شد
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۱۱ هزار تُن کلزا در آذربایجان‌غربی
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر
  • صد و دهمین یکشنبه های حمایت از تولید در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی
  • ۷.۵میلیارد دلاری که بازار را تنظیم نکرد
  • ۹۵ هزارتن نهاده دامی در اختیار جامعه عشایر قرار گرفت