Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@16:28:32 GMT

سیل به تجهیزات ارتباطی 5 میلیارد خسارت وارد کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۲۹۲۱

سیل به تجهیزات ارتباطی 5 میلیارد خسارت وارد کرد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان به خسارت 5 میلیارد ریالی، وارده به تجهیزات ارتباطی اپراتورهای تلفن همراه و مراکز مخابراتی مناطق سیل زده شهرستان تالش اشاره کرد و گفت: با تمهیدات انجام شده سرویس‌های ارتباطی در مناطق سیل زده برقرار می‌باشد.


 

به گزارش ایسنا ، فرزاد توکلی با اشاره به بارش باران و وقوع سیل در شهرستان تالش که منجربه خسارات مالی در دو مرکز مخابراتی بخش اسالم شده بود، اظهار کرد: با توجه به خسارت بوجود آمده، ظرف کمتر از یک روز به رغم ایجاد خسارت زیاد به این مراکز، خوشبختانه خطوط ارتباطاتی و مخابراتی مناطق سیل زده برقرار و از پایداری نسبی در ارتباطات ثابت و سیار برخوردار بوده و در صورت بروز هر گونه مشکل احتمالی نسبت به رفع سریع آن اقدام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان افزود: با تلاش صورت گرفته با وجود خسارات وارده به کافوها و تیرهای حامل برق، هم اکنون هیچ گونه قطعی ارتباط در مناطق سیل زده وجود نداشته و با تمهیدات انجام شده سرویس‌های ارتباطی در مناطق سیل زده، برقرار و مردم و مسئولان با آرامش و سهولت از پایداری ارتباط مخابراتی بهره‌مند می‌باشند. 

وی به خسارت 5 میلیارد ریالی، وارده به تجهیزات ارتباطی اپراتورهای تلفن همراه و مراکز مخابراتی این منطقه اشاره کرد و گفت: در این حادثه، بخش اعظمی از کابل‌های فیبر نوری، چند سایت تلفن همراه، تیرها و کافوهای مخابراتی روستاهای گیجو و لاکاتشم آسیب دیده است. 

مدیرکل ICT استان، در خصوص آب گرفتگی تعدادی از مراکز مخابراتی در بخش اسالم گفت: با تلاش مستمر همکاران و پیمانکاران مربوطه، مشکلات در این بخش نیز در اسرع وقت برطرف شده و خطوط ارتباطی و مخابراتی ثابت و سیار نیز بطور کامل دایر می‌باشد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد

بارش شدید و رگباری باران در استان چهارمحال و بختیاری باعث وارد شدن خسارات به عشایر این استان در شهرستان کوهرنگ شد.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3081633 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • خسارتی به گندم‌های ذخیره شده در استان خوزستان وارد نشده است
  • وارد نشدن خسارت به گندم کشاورزان خوزستانی در مراکز خرید روباز
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • کمترین خسارت به گندم‌های نگهداری شده در مراکز روباز خوزستان
  • گندم‌های ذخیره شده در مراکز روباز خوزستان خسارت ندیدند
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد