Web Analytics Made Easy - Statcounter

آندرانیک تیموریان به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرد در صورت عدم پرداخت قسط آخر مطالباتش از این باشگاه، پرونده شکایت دوباره از آنها به AFC را به جریان خواهد انداخت.

طرفداری-مسئولان باشگاه استقلال چندی پیش  با بازیکنان سابق  برای فرار از خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا توافق کرده و به آنها وعده دادند که در موعد‌های ماهانه مطالباتشان را پرداخت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، یکی از این بازیکنان آندرانیک تیموریان است که مطالباتش از استقلال را قسط بندی کرده تا آن را از باشگاه بگیرد ولی قسط آخر مطالبات این بازیکن به وی پرداخت نشده است. همین موضوع باعث شد تا وی از طریق مدیر برنامه‌هایش به باشگاه استقلال پیغام بدهد در صورت عدم پرداخت قسط آخر طلبش پرونده شکایت به AFC را دوباره به جریان خواهد انداخت.

محسن ابراهیمی، مدیر برنامه‌های آندرانیک تیموریان این خبر را تائید کرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد حسن رستمیان پیش از ظهر آدینه در حاشیه مراسم دیدار مردمی رئیس جمهور با مردم دامغان در مصلای این شهرستان با اشاره به مطالبات جدی مردم این شهرستان از مسئولان دولتی، بیان کرد: بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است.

وی خواستار اجرایی شدن مصوبات سفر اول رئیس جمهور به استان سمنان در خصوص دامغان و بهداشت و درمان شد و افزود: بیمارستان دوم، تجهیز اورژانس دامغان و ایجاد دانشکده پزشکی در این شهرستان مهمترین اقداماتی است که مردم از رئیس جمهور می‌خواهند تا به آنها جامه عمل بپوشاند.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه ارتقای میراث فرهنگی شهرستان به میراث فرهنگی ویژه به واسطه تمدن هفت هزار ساله تپه حصار و داشته‌های ارزشمند دامغان در حوزه گردشگری و تاریخی گفت: داشته‌های ارزشمند دامغان می‌بایست حفظ شود.

رستمیان با بیان اینکه اختصاص یک درصد درآمد معادن شهرستان دامغان در شهرها و روستاهای شهرستان از دیگر مطالبات مردم است، ابراز کرد: دامغان پایتخت ویلایی سازی نهضت ملی مسکن در کشور است که از رئیس جمهور تقدیر می‌کنیم اما نیاز است که ساخت ساختمان‌ها ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه ساختمان‌های نیمه سازه زیادی در شهرستان دامغان وجود دارد که باید تکمیل شود، افزود: رسیدگی به معیشت و مشکلات اقتصادی مردم از دیگر مطالبات مردم شهرستان از رئیس جمهور است.

کد خبر 6082384

دیگر خبرها

  • حضور هواداران شمس آذر در ورزشگاه آزادی در جریان بازی با استقلال / فیلم
  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • فیفا و فدراسیون فوتبال، استقلال را ضمانت کردند
  • بیمارستان دوم دامغان مطالبه جدی مردم است
  • ناجی‌ گل‌گهر این‌بار به داد استقلال رسید!
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!