Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش سابق فوتسال بعد از درگیری در نزاع خیابانی و به کما رفتن فرد مضروب، به یکی از کشورهای اروپایی گریخت.

چندی پیش غیبت یکی از بازیکنان لیگ برتری در تمرین‌های تیمش، باعث ایجاد حواشی و گمانه‌زنی‌هایی شد و شایعه‌هایی از او مبنی بر پیوستن به یک تیم خارجی یا خداحافظی از فوتسال به گوش رسید اما این ملی‌پوش که در سال های اخیر سابقه قهرمانی با ایران در جام ملت های آسیا را هم دارد و از بازیکنان مورد علاقه ناظم‌الشریعه نیز بود، چندی پیش در یک نزاع، فردی را با ضربات چاقو راهی بیمارستان کرد، این بازیکن در حال حاضر به آلمان گریخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او هفته پیش به صورت غیرقانونی و از طریق صربستان، وارد آلمان شده و قصد گرفتن پناهندگی دارد.

هم‌چنین فرد مضروب که از ناحیه ریه دچار آسیب شده بود، درحال حاضر در کما به سر می‌برد. این فرد ابتدا حاضر شده بود در ازای دریافت دیه و کمک هزینه های درمان، رضایت دهد و «الف» نیز بخشی از آن را پرداخت کرد. این بازیکن با دریافت مطالبات خود از باشگاه و فروش خودرو شخصی‌اش، توانسته بود بخشی از دیه را بپردازد اما با به کما رفتن فرد مضروب، ملی‌پوش سابق نیز به فکر فرار افتاد.

این بازیکن پیش‌تر اعلام کرده بود به دلیل پایین آمدن قرارداد فوتسالیست‌ها، به دنبال بازی در خارج از ایران است و درحال فراهم کردن زمینه رفتنش از ایران بود اما غیب شدن یک باره‌اش، موجب تعجب هم تیمی‌هایش شده است.

به گفته یکی از نزدیکان این ملی پوش سابق، او پیش از رفتن به آلمان حرفه آرایشگری را نزد یکی از دوستانش آموخت تا بتواند در این کشور از این طریق ارتزاق کند.

یک سال پیش نیز یکی از دختران ملی پوش فوتسال نیز در سانحه رانندگی و در حالت مستی باعث فوت یک سرباز نیروی انتظامی شده بود.

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۲۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است

یکی از رهبران جنبش حماس گفت عملیات رفح بیش از آنکه یک تحرک نظامی باشد، به یک نزاع سیاسی داخلی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، «اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس روز پنجشنبه در سخنانی عنوان کرد کشورهایی که اقدام به صدور بیانیه‌های مشترک می‌کنند، بهتر است تحرکی عملی برای توقف جنگ در غزه داشته باشند.

حمدان افزود: عملیات رفح بیش از آنکه یک تحرک نظامی باشد، به یک کشمکش سیاسی داخلی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شده است.

وی تأکید کرد گردان‌های القسام به عنوان شاخه نظامی حماس تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد، پابرجا خواهد بود و پس از تشکیل کشور فلسطین هم در مورد آن تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

وی افزود: ما در برابر فرصتی حقیقی برای وحدت فلسطینیان بر سر پروژه آزادسازی و تشکیل کشور مستقل فلسطین هستیم و با گروه‌های فلسطینی طرحی را برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ در غزه ارائه دادیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • فرار بازیگر درجه چندم از کشور + جزئیات | بازیگر جنجالی کجا به سر می برد؟
  • سوپرگل فوتسالیست ایرانی که آسیا را به هم ریخت
  • حسن زاده: برای هدف بزرگ‌تری از صعود به جام جهانی بازی می کنیم
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد