Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@20:55:59 GMT

استارت آپ های شهری حمایت می‌شوند

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۰۳۵۲۵

استارت آپ های شهری حمایت می‌شوند

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر؛ میثم نمازی مدیر امور فناوری اطلاعات این بانک با اعلام این خبرگفت: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه‌ای‌ میان ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی ریاست جمهوری و شرکت توسعه و نوآوری بانک شهر؛ این شرکت شتاب‌دهنده خود را با عنوان مرکز شتابدهی نوآوری شهر در راستای حمایت از استارت آپهای شهری راه‌اندازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اهداف این تفاهم نامه اظهار کرد: به ‌کارگیری ظرفیت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بانک شهر از یک سو ، بهره مندی از امکانات و تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری قابل بهره‌برداری شرکت جهت شناسایی از سوی دیگر و همچنین گزینش، رشد و توسعه استارت آپ های دارای طرح‌ها یا محصولات آماده با پتانسیل رشد بالا جهت تحقق اهداف اقتصاد دانش‌بنیان و همچنین راه‌اندازی و آغاز به کار مرکز شتابدهی و نوآوری توسعه و نوآوری شهر، از اهداف این تفاهم نامه است.

نمازی افزود: این مرکز شتابدهی با حمایت بانک شهر راه‌اندازی شده است و از ایده‌هایی که با موضوعات خدمات شهری و هوشمند سازی شهری هم‌راستا باشد جهت اجرا حمایت خواهد کرد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استارتاپ شهری حمایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۳۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  مرکز نوآوری قوه مقننه از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برگزار می شود، حضور خواهد داشت.

از فعالیت‌های مهم مرکز نوآوری قوه مقننه می‌توان به راه‌اندازی پارلمان دانشجویی اشاره کرد که در آن نخبگان و دانشجویان برتر، نوآوران و صاحبان فکر و اندیشه در رویدادهایی دور هم جمع می‌شوند و در حوزه‌های مختلف نظرات برخی اعضای کمیسیون‌ها را اخذ و جمع‌بندی نظرات را انجام می‌دهند.

مرکز نوآوری قوه مقننه در این دور از نمایشگاه اینوتکس که در پارک علم و فناوری پردیس برپا می‌شود، در غرفه ۵۲۹ با حضور نمایندگان مجلس، مدیران و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، فعالان اقتصادی و همچنین مدیران موفق استارت‌آپ خدمات خود را به بازدید کنندگان ارائه خواهد کرد.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس از سال ۱۳۹۰ با اهدافی هم‌چون ارتباط سرمایه‌گذاران داخلی و بین‌‌المللی با شرکت‌‌ها و استارتاپ‌‌ها، مشارکت و همکاری بین شرکت‌‌های فناور و استارتاپ‌‌های داخلی و بین‌المللی، گفت‌وگو و شبکه‌سازی بین فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۹۰ درصد استارت‌آپ‌ها محکوم به شکستند/عدم بازارسنجی علمی فعالیت‌های جدید و نو
  • حمایت انجمن‌های تخصصی از کنگره کنسرژنومیکس
  • راه‌اندازی پارک علم و فناوری در عراق با استفاده از ظرفیت‌های پارک فناوری تهران
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • واحد‌های بخار نیروگاه طرشت وارد مدار تولید شد
  • نوآوری و کیفیت در مسیر سلامت؛ با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری بخش تحقیق و توسعه شرکت آوان بهمن شیمی افتتاح شد
  • توسعه حمل و نقل بر پایه هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در کارخانه نوآوری آزادی
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور