Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان شبستر بر ضرورت برخورد شدید و قاطع با متخلفین بازار تاکید کرد و گفت: اگر پرونده‌ای حتی به نام فرزندخود بنده باشد با توجه به وظیفه قانونی حتماً پرونده باید به تعزیرات حکومتی ارسال شود. ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶ استانها آذربایجان شرقی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شبستر،حسن مستفید عصر امروز در نشست تنظیم بازار شهرستان شبستر در واکنش به بهانه‌های برخی از اصناف اظهار داشت :برای بارگیری هیچ بهانه‌ای را قبول نداریم اگر کسی و یا مسئولی مانع تراشی می‌ کند حتماً با آنها برخورد قانونی می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برخی‌ها دارای سرمایه هستند که چنان فکر می‌کنند که می‌توانند مانع تراشی نمایند و بایدبا مانع تراشان برخورد جدی شود و راه را برای تولید باز نمود.

فرماندار شهرستان شبستر در ادامه با اشاره به آشفته بازار که عده‌ای از مردم به فروشگاه ها هجوم بردند تا مواد غذایی چند ماهه خود را خریداری نمایند تصریح کرد:مردم نگران ما یحتاج خود نباشند هیچ گونه کمبودی وجود نداشته و نخواهد بود.

وی ادامه داد:برخی‌ها با شایعه پراکنی در فضای مجازی می‌خواهند به امنیت کشور لطمه وارد کنند واین کار توسط عوامل خارجی مانند منافقان و دشمنان وبرخی عوامل از داخل کشور صورت می‌گیرد.

فرماندار شبستر با اشاره به کشف برخی کالاهای محتکر شده در شهرستان شبستر افزود:بزودی محتکران شهرستانی نیز بعد از بررسی پرونده‌ها از سوی مراجع قضایی به اطلاع عموم مردم معرفی خواهند شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان شبستر با بیان اینکه هیچ راننده کامیونی جلو کامیون داران را نمی‌گیرد تصریح کرد:آنان که جلو کامیون داران را می‌گیرند و می‌خواهند در حمل بار به دست تولید کنندگان و مصرف کنندگان اخلال ایجاد نمایند، بیشتر عوامل فریب خورده از سوی منافقان می‌باشند و الان هیچ مشکلی کامیون داران را تهدید نمی‌کنند و روزانه کارخانه سیمان صوفیان نیز مرتب بارگیری می‌ کند.

مستفید با تاکید بر تلاش مسئولین در برگرداندن بازار به حالت عادی عنوان کرد:مسئولین باید تمام توان خود را در جهت خدمت به مردم بکار گیرند تا ثبات به بازار برگردد و برگشت ثبات بستگی به همت مسئولان و همکاری خود مردم است.

وی با دعوت از مردم جهت همکاری با مسئولین در جهت ثبات بازار ابراز کرد:مردم نباید به برخی پیام ها که از سوی عده‌ای آشوب طلب منتشر می‌شود توجه  کنند.

فرماندار شبستر  در پایان با تاکید بر برخورد با متخلفین در بازار خاطرنشان کرد: اگر پرونده‌ای حتی به نام فرزندخود بنده باشد با توجه به وظیفه قانونی حتماً پرونده باید به تعزیرات حکومتی ارسال شود تا مراجع ذیربط به پرونده متخلف رسیدگی  کنند و مسئولین باید به وظیفه قانونی خود عمل کرده ونگران هیچ چیز نباشند تا به مردم خیانت نشود.

انتهای پیام/ش

R7887/P1377/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۴۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود فرخی گفت: افراد و یا گروه‌هایی که به صورت غیر مجاز، مجری تورهای کلوپ سافاری هستند از طریق واحد حقوقی پیگیری حقوقی و به پلیس فتا معرفی می‌شوند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی گفت: پیگیری قضائی و شکایات از افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز، معرفی افراد اجرا کننده تورهای غیر مجاز به پلیس فتا به منظور مسدود کردن صفحات مجازی و شماره تماس‌های تبلیغاتی آنها، از اقدامات این اداره کل در راستای جلوگیری از تورهایی که بدون مجوز قانونی اجرایی می‌شوند، است.

وی افزود: تا کنون ۳ نشست تحت عنوان کارگروه امنیت گردشگران برگزار شده که در این کارگروه دستگاه‌های قضائی، انتظامی، نظارتی و ادارات و نهادهای مرتبط عضو هستند.

فرخی عنوان کرد: تورهای غیرمجاز گردشگری در استان دفتر فیزیکی ندارند و فعالیت‌های آن‌ها به صورت آنلاین و در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌شود و لازم است پلیس فتا با آن‌ها برخورد کند.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با بیان اینکه متولیان تورهای غیرمجاز شناخت کافی از گردشگری ندارند، یادآور شد: این نوع تورها هیچ‌گونه پوشش بیمه‌ای برای گردشگر قرار نمی‌دهند و در صورتی که در طول سفر مخاطره‌ای برای مسافران پیش بیاید و یا صدمه‌ای ببینند، کسی مسؤولیت آن را به عهده نمی‌گیرد.

فرخی تاکید کرد: با همکاری نهادهای مربوطه به ویژه اداره نظارت بر اماکن عمومی، پلیس‌راه و فعالان بخش خصوصی شاهد امنیت و رضایتمندی گردشگران و مسافران در منطقه باشیم.

کد خبر 6097323

دیگر خبرها

  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • مدیران برای برنامه ریزی استان تهران نیاز‌ها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌‌ریزی استان تهران نیازها و ضروریات را شناسایی کنند
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • اختلاف نرخ ارز، زخمی کهنه بر پیکر اقتصاد ایران؛ ضرورت تصمیم قاطع دولت برای تک نرخی کردن دلار
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • برخورد دستگاه قضا با ترک فعل انجام شده در حادثه امامزاده ابراهیم
  • برخورد قاطع با تورهای گردشگری غیرمجاز در استان مرکزی
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران