Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - رییس هیات بسکتبال خوزستان گفت: یک بانوی بسکتبالیست خوزستانی به همراه تیم ملی در مسابقات آسیایی شرکت می کند.

شهرام پرنیاک روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:ترنم شاهین زاده به عنوان نخستین بانوی بسکتبال خوزستان با صلاحدید کادر فنی در ترکیب نهایی تیم ملی جوانان اعزامی به مسابقات آسیایی هند قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت:استان های بسکتبال خیزی همچون فارس و هرمزگان در فهرست 12 نفره تیم ملی جوانان انتخابی به رقابت های آسیایی، بازیکنی ندارند که این موضوع نشان دهنده ارتقای بسکتبال بانوان خوزستان است.
رییس هیات بسکتبال خوزستان با بیان اینکه دختران بسکتبالیست خوزستانی در سطح کشور به کار بیشتری نیاز دارند افزود: دختران بسکتبالیست خوزستان با کار و تلاش بیشتر می توانند همانند تیم پسران که در کشور حرف اول را می زنند، حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشند.
وی ادامه داد: دختران بسکتبالیست خوزستان در تمام رده های سنی، امسال در رقابت های سطح A قهرمانی کشور شرکت کردند که بهترین نتیجه ما در رده جوانان حاصل شد.
پرنیاک با اشاره به اینکه خوزستان در بخش استعدادیابی بسکتبال به عنوان قطب منطقه هشت کشور شناخته شد افزود:به زودی جشنواره استعدادیابی بازیکنان زیر 13 دختر و پسر منطقه هشت
کشور در خوزستان برگزار می شود که نفرات مستعد شناسایی و به آنها آموزش داده می شود.
به گزارش ایرنا ترنم شاهین زاده با قد 178 سانتی متر و وزن 55 کیلوگرم متولد تیر 1380 بوده که در پست 3 و 4 برای حضور در مسابقات آسیایی بنگلور هند انتخاب شد.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيم ملي بسكتبال بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۴۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم زیر 23 ساله‌های عراق در شرایطی با شکست اندونزی در بازی رده‌بندی مسابقات آسیایی توانست جواز حضور در المپیک 2024 پاریس را به دست بیاورد که منتظر محمد هافبک مس رفسنجان بازوبند کاپیتانی این تیم را بر دست داشت.

این هافبک 22 ساله عراقی که به خاطر  حضور در مسابقات آسیایی چند بازی گذشته مس رفسنجان را از دست داد، یکی از بازیکنان تاثیرگذار نارنجی‌پوشان در فصل جاری بوده است.

از این رو باشگاه مس رفسنجان با انتشار پوستری صعود عراق به المپیک پاریس را به منتظر محمد بازیکن خود تبریک گفت.

این هافبک عراقی به زودی به ایران برمی‌گردد تا در تمرینات مس رفسنجان حضور پیدا کند. او باید در بازی های پایانی تیمش در جام حذفی و لیگ برتر به میدان برود.

دیگر خبرها

  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • ذوب آهن قهرمان بسکتبال دختران جوانان ایران
  • تیم فوتبال زیر ۱۸ سال دختران ایران چگونه قهرمانی تورنمنت کافا شد
  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • درخشش دختران مازندرانی در مسابقات تیراندازی کشور
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند