Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد ؛ مهرداد کرمی گفت: پرونده‌ای در زمینه آتش سوزی شب گذشته جمعه بازار یاسوج تشکیل و در این رابطه شهردار و 7 عضو شورای شهر احضار شده‌اند. وی با تاکید بر اینکه در زمینه حوادث احتمالی جمعه بازار یاسوج در گذشته تذکرات لازم به مجموعه متولیان امر داده شد عنوان کرد: به جد خواستار ساماندهی این بازار بوده‌ایم و در این زمینه هشدارهای لازم نیز داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از احضار اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج را انجام تحقیقات لازم دانست و افزود: احضار شهردار و 7 عضور شورای شهر به منظور کسب اطلاعات لازم در این زمینه انجام گرفته است .
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به دلیل آتش سوزی شب گذشته جمعه بازار یاسوج، 16 باب مغازه در آتش سوخت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جمعه بازار شهرداری یاسوج شورای شهر دادسرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است

به گزارش روابط‌عمومی استانداری، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور در مناطق سیل زده استان اظهار داشت: با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تامین گردید.

وی بیان داشت: وظایف، مسئولیت‌ها و حیطه کاری مسئولان مشخص شده لذا در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌گردد.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق، مسئولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص می‌باشند.

وی با اشاره به تامین اعتبارات لازم تصریح کرد: برای تخلیه آب دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

کرمی بیان داشت: در زمینه بازگشایی راه‌ها و تامین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ گردیده است.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب گفت: هماهنگی لازم با کارخانه (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تامین آب شرب مردم انجام شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان بر تسریع در انجام کار‌ها و رفع مشکلات تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای فرزندان بی سرپرست فراهم شود
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • جسد جوان گمشده یاسوجی پیدا شد
  • زمینه سازی‌های لازم برای مواجهه با سیل انجام شد
  • کشف جسد جوان مفقودشده در یاسوج
  • تشریح ابعاد لایحه تعطیلی پنج‌شنبه‌ها | این تعطیلی در چه صورتی لازم‌الاجراست؟