Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز - ایرنا - رییس هیات شطرنج خوزستان گفت: رقابت‌ های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ ملی شطرنج کارگری چهارشنبه به میزبانی خانه شطرنج اهواز آغاز شد.

عبدالامیر خطیب زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: چهارمین دوره مسابقات شطرنج کارگری کشور و انتخابی تیم‌ ملی با عنوان یادواره 'شهدای حمله تروریستی اهواز'، از 11 تا 14مهر در اهواز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه این رقابت ها با حضور 20 تیم از سراسر کشور برگزار می شود گفت: استان‌ های اصفهان، البرز، ایلام، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، زنجان، فارس، قزوین، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان، مرکزی، یزد و تیم‌ های منطقه آزاد اروند، فولاد اکسین خوزستان و شرکت غدیر آب خوزستان، در این رقابت ها با یکدیگر به رقابت می پردازند.
وی به حضور شطرنج بازان مطرح کشور در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: خوزستان برای سومین بار میزبان این دوره از رقابت‌ ها است و ورزشکاران خوزستان در قالب سه تیم با دیگر رقبای خود پیکار می کنند.
وی ادامه داد: نفرات برتر این رقابت ها تیم ملی ایران را در مسابقات جهانی شطرنج همراهی می کنند.
9879/ 6037

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۰۵۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • درخشش شطرنج باز خوزستان در مسابقات شهر‌های آسیا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • دومی و ششمی تیم‌های ملی امید مردان و زنان در مسابقات شطرنج شهرهای آسیا